Skrevet av Emne: BRB!  (Lest 5347 ganger)

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
BRB!
« på: 21. apr, 2009, 02:09 »
Kanskje noen har lagt merke til at jeg ikke har postet særlig på forumet i det siste. Det er fordi jeg har hatt det travelt med å jobbe med min masteroppgave, og jeg kommer nok til å være meget travel med det frem til innleveringen som er circa i midten av mai. Jeg tror da det vil være relativt stille fra denne polarreven frem til da.

Så, tenkte bare jeg skulle si BRB. Dersom det skulle være noe så er jeg tilgjengelig over e-mail.

Sees i mai!

Chet

  • Gjest
Sv: BRB!
« Svar #1 på: 21. apr, 2009, 11:47 »
Du får ha lykke til med masteroppgaven Miles!   [ureshii] Håper den blir bra^^

RefleXio

  • Gjest
Sv: BRB!
« Svar #2 på: 22. apr, 2009, 17:20 »
Vi prækast i mai, Miles. Kos dæ så lenge, og løkka tell me masteroppgaven din =^-^=

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Whew...
« Svar #3 på: 30. mai, 2009, 22:51 »
... og da var jeg mer eller mindre tilbake!

Fraværet ble litt lengre enn forventet grunnet utsatt innleveringsfrist og pågående problemer med nettverkskortet og routeren. Internettet er fortsatt litt ustabilt her, men håper den vil være fullt fungerende og stabil innen neste helg.

Men, da var det altså overstått. Avhandlingen var levert inn, og det vil visst ta seks til åtte uker før jeg skal ha en muntlig eksamen og bli gitt en full evaluering. Veldig usikker hvor bra den ble, og irritert på meg selv over at jeg ikke jobbet mer effektivt. Men får se. Bare å krysse labbene og håpe på det beste.

Håper det har gått bra her uten meg, og at Aikho og Kal har klart å ordne opp alene i mitt fravær.
« Siste redigering: 30. mai, 2009, 22:56 av Miles T.F. Baxxter »

Rezuriel Shadowfeather

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 76
  • Wolfeh!
    • Vis profil
    • MyFursona
Sv: BRB!
« Svar #4 på: 31. mai, 2009, 00:33 »
Isåfall om du er tilbake er det bare en ting å si. Velkommen tilbake!
Rezuriel: So... what's this? - Thoran: 'This' is the Dark Nimbus spell. - Rezuriel: What does it do? - Thoran: It tortures you, yet it keeps you alive and conscious - Rezuriel: Aaaa.. Why are you holding it towards me? - Thoran: Because this is a part of your training! - Rezuriel's mind: Awwrr cwap!

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: BRB!
« Svar #5 på: 31. mai, 2009, 14:34 »
Welcome back sugerbun.

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: BRB!
« Svar #6 på: 31. mai, 2009, 20:07 »
Mange takk!

Dessverre er routeren skadet så kun én av utgangene fungerer, slik at bare én PC kan være på om gangen. Da min eldre bror har nylig blitt hektet på et online spill vil min egen nettbruk fortsatt være noe redusert og sporadisk.

Rezuriel Shadowfeather

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 76
  • Wolfeh!
    • Vis profil
    • MyFursona
Sv: BRB!
« Svar #7 på: 31. mai, 2009, 21:05 »
Erf, det var da ikke noe bra! Men du er i live iallefall!
Rezuriel: So... what's this? - Thoran: 'This' is the Dark Nimbus spell. - Rezuriel: What does it do? - Thoran: It tortures you, yet it keeps you alive and conscious - Rezuriel: Aaaa.. Why are you holding it towards me? - Thoran: Because this is a part of your training! - Rezuriel's mind: Awwrr cwap!