Besøk oss fra mobilen:m.norwegianpaws.orgwap.norwegianpaws.org
Jeg tror jeg hadde kommet langt i THE WORLD CUP OF PROCRASTINATION™ men jeg er vel ikke veldig flink til noe spesifikt, men litt flink i mye, som card games, go, spille piano, språk, også skal jeg bli best på flaggermus! OuO
Sitat fra: Beefbrick på 02. feb, 2015, 23:19Liker nå å tenke at jeg er passe god med majoriteten av spill.Men er det en ting jeg vet så er det at jeg lærer fort. Tar meg sjeldent lang tid å få til noe hvis jeg får prøvd det selv (lesing er ubrukelig for meg)Og uhm... Tegne? Kanskje?>:c å tegne er ikke kreativt! go back to your corner
Liker nå å tenke at jeg er passe god med majoriteten av spill.Men er det en ting jeg vet så er det at jeg lærer fort. Tar meg sjeldent lang tid å få til noe hvis jeg får prøvd det selv (lesing er ubrukelig for meg)Og uhm... Tegne? Kanskje?
JEG KAN SPISE KJEMPEMYE
Sitat fra: Broadway på 04. feb, 2015, 19:09Jeg tror jeg hadde kommet langt i THE WORLD CUP OF PROCRASTINATION™ men jeg er vel ikke veldig flink til noe spesifikt, men litt flink i mye, som card games, go, spille piano, språk, også skal jeg bli best på flaggermus! OuOHvilken type flaggermus?
jeg er helt utrolig god til å kjefte på folk som lager drama på fest.Jeg blir så utrolig sint hahahahaha. Men de slutter jo å være dramatiske though.
Sitat fra: SpiceyFeline på 04. feb, 2015, 12:07JEG KAN SPISE KJEMPEMYEVi lager en klan, også kan ingen stanse oss!
Jeg kan spise alt (må være mat) xDEr også kjent blant venner for å spise mye
jeg er best i tekniske ting og matte!