Jeg har svart belte i Super Mario. :3
You.
Me.
Mario showdown.
You down? 8D En dag hvis sjansen byr.
Umh, ja, svart belte i Mario, men er det noe eg har funnet ut om meg selv, så er det at eg er helt middelmådig i absolutt alt annet. Ikkje direkte pro, ikkje n00b, alltid en mellomting i absolutt alt annet. Eg plukker opp ting veldig lett, men istedenfor å mestre 1 ting, så kan eg bare veldig mange ting sånn passe bra.
Kroppslige talenter, ikkje mange der. Eg kan krølle tungen min inn i en trekløver, og sitte i yoga-stilling/indianer-stilling uten at det gjør vondt. ^^" Gikk på dansing når eg var mindre (både salsa, breakdancing og linedancing) men igjen er eg bare middelmådig i de områdene. Har en historie med karate as well, og 6 år med fotball, men vil ikkje si at eg er god til noen av dem ettersom eg sluttet i begge. Basketball også, forsåvidt, selv om det var bare 1 måned eller noe. Lynkurs, så eg kan veldig basic basketball, men ingen proff. Har også 3 måneder eller noe med tennis-erfaring, og en turneringopptreden. Savner tennis, det er noe eg virkelig har lyst til å bli bedre på, men det er for dyrt for meg for øyeblikket :/