Husk å besøke oss på IRC:#norpaws på irc.furnet.orgTrenger du en klient?
1. Te2. Te3.Te4. Te5. Te
Jeg har bare sånn skrapelodd-kalender fra FLAX i år D: Så hva kaller man det som faller av når man skraper.. Skrap?1. Skrap2. Skrap3. Skrap4. Skrap5. Skrap..I guess xD
1. nothing2. -"-3. -"-4. -"-5. -"-(( har ikke adventskallender :< ))
Har bare skrapeloddkalender jeg. Siden jeg ikke bor hjemme kunne vi ikke ha gave/aktivitets-kalender slik vi bruker. Jaja, hvis jeg får juletre, krans eller snømann til, vinner jeg penger Wohoooo
Sitat fra: Dragon_Pancake på 10. des, 2014, 12:38Har bare skrapeloddkalender jeg. Siden jeg ikke bor hjemme kunne vi ikke ha gave/aktivitets-kalender slik vi bruker. Jaja, hvis jeg får juletre, krans eller snømann til, vinner jeg penger WohooooHvor mye??Lykke til
Sitat fra: Paw på 10. des, 2014, 15:06Sitat fra: Dragon_Pancake på 10. des, 2014, 12:38Har bare skrapeloddkalender jeg. Siden jeg ikke bor hjemme kunne vi ikke ha gave/aktivitets-kalender slik vi bruker. Jaja, hvis jeg får juletre, krans eller snømann til, vinner jeg penger WohooooHvor mye??Lykke til På krans er det 250,- og jule tre 500,- På snømann kan jeg vinne 100 000,- noe som kunne kommet godt med. Tho vinnersjansene er noe sånt som 1:200 000
tfw ingen adventskalender :c. *spiser random snop likevel*
NellikNellikNellikNellikNellikNellikNellikNellikNellikNellikNellikNellikNellikNellikNellikDet er snart ikke flere nellik igjen i appelsinen nå! ^^
Sitat fra: Pilosus Crinitius på 15. des, 2014, 18:40NellikNellikNellikNellikNellikNellikNellikNellikNellikNellikNellikNellikNellikNellikNellikDet er snart ikke flere nellik igjen i appelsinen nå! ^^Hva er en nellik?