Hei igjen. Jeg er glad for hilsener!! Jeg legger gjerne folk til på Skype, men ville ikke skrive den åpenlyst for alle gjestene.
Jeg skal prøve å skrive flere innlegg i tråder, da er det nok lettere å få inntrykk av hvordan jeg er.
Jeg har ikke vært i fandomen så lenge, men det føles heller ikke ut som en splitter ny fase. Men jeg har ikke fortalt noen om det ennå.
Jeg er litt nervøs for at jeg ikke har en fursona, siden det er en stor del av fandomen. Jeg har ikke lyst på egen fursona nå, men jeg får ta det som det kommer etterhvert. Det som knytter meg mest til fandomen er at jeg er veldig glad i dyr. Liker også klemmer. Jeg er for sjenert til å si hvilke fursuiter'e jeg har klemt på Desucon, haha.. :]
Og ja! Jeg er fan av Silver Fang.
På ett punkt hadde jeg noen av mangabøkene. Tenkte ikke over det, men er vel mange som kjenner igjen bildet. - En god del har sett Silver Fang i skandinavia!
Jeg legger deg til på skype, Kinjara. Jeg så en tråd om tegnekvelder. Jeg kommer sikkert til å skrive noe der etterhvert. :3 Takk for at du tok deg tid til å skrive et langt svar. Jeg får følelsen av å bli tatt inn i varmen av slik omtanke.