PCen er i full orden!
sliter litt med nettet though, så får ikke lasta ned spill og sånn for å prøve skjermkortet helt enda. Har egentlig ikke energi til det, heller anyway så...
edit: planen var å kjøre i gang noe fiber her så nettet blir bedre, jeg requesta noe rundt 30^30v - 100^100v fra foreldre og tilbydde å hjelpe betale for å få fiber inn, og forhåpentligvis blir det slik.
Så var planen å handle mer ram, tråløst nettkort og om jeg får til å kjøre to grafikk kort så hadde jeg tenkt meg det og. Det er ikke så viktig fåreløpig, dog.
Andre ønsker jeg hadde gikk ut på å få nytt rom, og renovere det og designe og pynte etter hva JEG ønsker, og ikke hva foreldre vil <_< Så mitt setup blir nok litt finere rundt våren når jeg har spart penger og kjørt i gang litt møbelkjøp også videre ^^
men utenom det funker alt jeg har foreløpig veldig VELDIG bra og er storfornøyd ^^
///jeg har funnet ut at jeg får artblock av at ting ikke ser ut som jeg vil at det skal være. Spygrønne og gråblåe vegger, spybrunt teppegulv MED et teppe OPPÅ der igjen, ødelagt blå sofa full av kattehår jeg ikke får vekk, tjuetusen lamper jeg egentlig ikke er helt fornøyd med, og lite plass ender i heftig vondt i min indre designer. Jeg fikk spørsmål om hvordan jeg ville alle møblene mine og rommet mitt skulle se ut da jeg var ca. 15 da vi flytta inn her, og jeg svarte "svart datapult, datastol med ryggstøtte, mørkt farga vegger, gjerne mørkegråe, IKKE teppegulv, gjerne fine svarte hyller som matcher datapult, nytt stuebord, skinnsofa pga katt, gjerne noe fine artprints eller postere" men you know, som foreldre oftest gjorde de det stikk motsatte fordi "mørke vegger og svarte møbler er stygt! æsj!!!!!1"
sorry for rant, følte det var litt relevant though fordi gamer setup :p