Besøk oss fra mobilen:m.norwegianpaws.orgwap.norwegianpaws.org
Stemmer totalt: 51
If you suit alone you are also quite stupid as accidents can occur! I always suit public with servial handelers and people to keep other people off me in case of violence (never experienced that luckely). Public suiting at a furmeet is a good idea. Never go alone.
Og mange doer man har i Oslo også XD
Sitat fra: Hated på 30. mar, 2009, 02:11Og mange doer man har i Oslo også XDSom er så store at man kan gå seg vill i dem har jeg hørt. : o
Jeg er da litt nysgjerrig på hvor fritt disse kommer til å brukte sine fursuits, og da hva vi kan vente oss på offentlige furmeets fremover; kommer vi til å ha et par folk som spankulerer fritt rundt i Oslos gater ikledd fursuits på furmeets, eller er dette noe som først og fremst tas frem når det er snakk om furry messer og furmeets hjemme hos noen?
uhm, ikke så lurt her... jeg ble slått og slikt. til og med dratt inn i et bursdags selskap, fikk for mange klemmer fra venner, og mange tok på meg xD lo av meg, og kalte meg bamse. så neitakk, utenom om jeg er sammen med noen, eller at det er halloween.
jeg hadde med meg... minst.. 4 personer. to eldre, og to under min alder.men alikevell så slo de meg xDDjeg tok faktisk av hodet å sa la meg være. så ble de redd og sprang haha.