Mitt navn er Razkhel ("Raz"), og jeg er på ingen måte ny i dette miljøet. Jeg har visst om det i en lang periode, men har ikke akuratt vært en større del av det. Jeg ser ikke helt på meg selv som en furry (enda), men jeg har i mange år identifisert meg som en otherkin/therian og har vært en del av det miljøet i omtrent åtte år nå. (For dere som ikke vet det, otherkin/therianthropes er mennesker som identifiserer seg mer som dyr enn mennesker, men det og furry fandomen er to ulike samfunn). Igjennom mange år nå har jeg identifisert meg som en drage. Jeg har alltid følt at jeg er mer i slekt med diverse reptiler enn mennsker, oppførsel-vis, og ser i dagsdato på dragen som en og samme side av min indre identitet.... Jeg vil si at mine instinkter og personlighet er mer dyrisk enn dagens standar menneske.
Jeg er i 20-årene, og jobber fortiden fulltid i en stor dyrebutikk, som har flere leverandører enn andre dyrebutikker her i landet. På fritiden hører jeg på en del musikk, driver med kunst, ellers så liker jeg og spille på diverse konsoller.
Jeg ønsker og ta del i furry samfunnet da jeg ønsker og komme i kontakt med folk som er mer avslappet enn dagens samfunn, som furries oftes virker og være...
Jeg ser ikke direkte på meg selv som en furry, men føler at jeg har mye mer i felles med furries enn med helt ordinære mennesker. Kanskje kan jeg være litt mer dyrisk sammen med dere? Hehe.
Håper jeg blir tatt godt i mot her, og at jeg kanskje kan møte opp på fremtidie meet-ups!
~ Raz