Hvis du ser noe som kan tolkes støtende eller som personangrep, hjelp oss ved å rapportere det!
Ja det bor vel noen her på Hurum. men jeg snakker veldig sjeldent med de, kjente en i Åros. men jeg kan ikke akkurat si vi er så gode venner, har ikke snakket med ham på 100 år x3 Anyway nærmeste blir vel Drammen
Sitat fra: V.C.R Thunder på 13. okt, 2014, 21:31Ja det bor vel noen her på Hurum. men jeg snakker veldig sjeldent med de, kjente en i Åros. men jeg kan ikke akkurat si vi er så gode venner, har ikke snakket med ham på 100 år x3 Anyway nærmeste blir vel DrammenKjenner ei som bor på storsand
Sitat fra: Paya på 13. okt, 2014, 21:50Sitat fra: V.C.R Thunder på 13. okt, 2014, 21:31Ja det bor vel noen her på Hurum. men jeg snakker veldig sjeldent med de, kjente en i Åros. men jeg kan ikke akkurat si vi er så gode venner, har ikke snakket med ham på 100 år x3 Anyway nærmeste blir vel DrammenKjenner ei som bor på storsandja, hun går på røyken vet jeg x3 tokk samme buss da jeg gikk på skole der. hun er vel ikke på denne siden heller ?
En av grunnene til at jeg flytta til Oslo var fordi mesteparten av vennegjengen min bor her, og de fleste i vennegjengen min er furries