Skrevet av Emne: Hei alle furries :D  (Lest 11597 ganger)

SidikiWolf

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 79
    • Vis profil
    • TwoFurryBros
Hei alle furries :D
« på: 08. aug, 2014, 23:17 »
hei!
jeg er en 18 år gammel ulv fra Nord-odal i Hedmark.
jeg oppdaget denne fantastiske fandomen rett etter nyttår i år, så jeg er egentlig en ganske nyfrelst furrie. Jeg har alltid vært inteeresert i de antropomorfiske tegneseriefigurene, så det at jeg oppdaget denne fantastiske uttrykksformen og livsstilen har allerede endret livet mitt i den fakta at det fins noe som heter furrie fandom, det er rett og slett en betryggelse å vite. (jo fordi vanlige folk synes tydeligvis det var veldig rart når jeg foreslo filmer som: Løvenes konge, robin hood, min bror bjørnen eller andre disneyfilmer da de heller ville se action eller skrekk på alle de utallige filmlveldene jeg deltok på i løpet av ungdomsskolen. XD og ikke minst alle de simba løvehodene med forskjellige løvenes konge quotes på nesten hver pult i klasserommet som jeg måtte tegne på nytt og på nytt fordi dem hele tiden ble pusset bort)  Men ting må jo gå videre derfra, og da må jeg bli kjent med folk, jeg kan ikke bare creepe rundt på nettet og misunne alle de som har det awsome på cons.  jeg har lyst til å bli med på moroa :D det prøvde jeg i form av Cosplay da jeg var på Desucon 9(lørdagen). (mitt aller føsrte con) jeg digger for eksempel Naruto og Death note, og jeg likte også veldig godt Wolfs Rain.  Det første jeg tenkte på veg hjem var hvorfor jeg ikke hadde kommet inn i dette miljøet før! fordi selv om jeg ikke gjorde stort så hadde jeg det helt awsome! Mine forventninger var akkurat slik jeg hadde forutsett og mye mer. vell jeg gikk bare sammen med ei venninne og ble "litt" bedre kjent med folk jeg hadde snakket ørlittegrann med før, og da jeg gikk for meg selv var jeg for sjenert til å gå bort til noen for å si hei(målet mitt var å bli kjent med minst en furrie(yeah i see that went well). Men jeg så allikevel miljøet, folkene, kreativiteten, gleden... jeg fikk klemmer av folk jeg aldri har sett før!!! Og nesten hver gang jeg fikk øyekontakt med en annen som hadde kledd seg ut det samme som meg var det rollespill med en gang. Den ene gangen flokket det seg til og med folk rundt :3 Det er et miljø jeg har rett og slett har lyst til å komme meg mer inn i! eller med andre ord, miljøet inni miljøet, som kalles furrie fandom, fordi på neste års desucon skal jeg komme i fursuit! ^^ og jeg skal være der hele helgen. Når jeg først snakker om et con jeg allerede har vært på kan jeg jo også si at jeg kommer på NordicFuzzcon hvis noen lurte :3 det blir mitt første furcon, jeg vet ikke om jeg rekker å få en fursuit til da(for jeg mangler fortsatt minst over 5 tusen, og jeg har enda ingen fast jobb som gjør at jeg kan sikre betalingen (jeg er på jobbjakt i disse dager, altså en deltidsjobb ved siden av skole) men om jeg hadde fått en fursuit i hus før/til con-tid hadde jeg vært på gråten av lykke! :')

huff stakkars deg. Du har lest helt hit i en intro hvor jeg nesten ikke sier noe om meg selv, jeg har ikke sagt at jeg er mann enda en gang :P jeg har heller ikke sagt at jeg spiller piano(noe av det ligger alt på min FA hvis du er interresert), står snowboard, eller basically bare er et sprettent individ som er "lost" på alle måter til enhver tid! X) men jeg håper dere har fått et slags inntrykk av meg allikevel :)

Jeg har kjempelyst på å bli kjent med dere! det hadde vært kos :3
« Siste redigering: 08. aug, 2014, 23:50 av SidikiWolf »

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hei alle furries :D
« Svar #1 på: 09. aug, 2014, 01:16 »
Først og fremst, velkommen til forumet. Hyggelig at du fikk truffet litt furs på Desucon :)
Er selv data/gaming, manga/anime, science fiction fan... ved siden av furry fandommen.
Du vil nok finne at flere av oss er fan av flere fandommer her.

Nordicfuzzcon får du bare bli med på når du har mulighet. Furcons er like koslige med og uten fursuit.

Har du funnet noen bygger for fursuit ennå, eller skal du lage selv?
Hvor mye har du satt i budsjett?
Noen spesiell stil og/eller bygger du har sett ut. Toony, semirealistisk, realistisk? Partial eller fullsuit?
NB! Det er ingen av disse som er bedre/dårligere enn de andre. Kun preferanser :)

Uansett så kan du nok trygt slappe av med fursuit for nå.
Hvis du går for bestilling, jobber de fleste byggere (spesielt de virkelig flinke) med køer.
Bestilte selv en i mai, og den er ikke forventet fullført før februar-juli neste år.
Jeg forventer ikke at den blir ferdig til NordicFuzzCon.

PS. Fin intro.

Tillegg: Kort om meg selv.
Er nok blant den eldste av fursa her (men langt fra eldst). 32 år og bor sammens med kjærsten i Oslo (også fur).
Var kun en kort tur innom årets Desucon (uten suit), men har booket billett til NFC.
« Siste redigering: 09. aug, 2014, 01:20 av Dax Cyro »

Althrax

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 56
  • Chrysocyon brachyurus
    • Vis profil
Sv: Hei alle furries :D
« Svar #2 på: 09. aug, 2014, 15:18 »
Hei og velkommen fellow odalsfur :3 jeg kommer fra Skarnes i Sør-odal, men er ofte i nordodaln' siden jeg har en del familie og venner der:) sååå hvis du vil bli bedre kjent med revkatta fra sør er det bare å sende meg en pm eller legge meg til på skype >w<
Håper du får det trivlig her da :3  :D
Woop

NooK

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 369
  • I AM THE LAW
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hei alle furries :D
« Svar #3 på: 09. aug, 2014, 16:39 »
Velkommen hit :)
Life is boring when you don't know how to live it.

NamelessCoyote

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
    • SweetWolf1
Sv: Hei alle furries :D
« Svar #4 på: 09. aug, 2014, 17:31 »
Velkommen hit da :3

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Hei alle furries :D
« Svar #5 på: 09. aug, 2014, 20:16 »
Velkommen velkommen ^^

SidikiWolf

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 79
    • Vis profil
    • TwoFurryBros
Sv: Hei alle furries :D
« Svar #6 på: 09. aug, 2014, 20:27 »
Først og fremst, velkommen til forumet. Hyggelig at du fikk truffet litt furs på Desucon :)
Er selv data/gaming, manga/anime, science fiction fan... ved siden av furry fandommen.
Du vil nok finne at flere av oss er fan av flere fandommer her.

Nordicfuzzcon får du bare bli med på når du har mulighet. Furcons er like koslige med og uten fursuit.

Har du funnet noen bygger for fursuit ennå, eller skal du lage selv?
Hvor mye har du satt i budsjett?
Noen spesiell stil og/eller bygger du har sett ut. Toony, semirealistisk, realistisk? Partial eller fullsuit?
NB! Det er ingen av disse som er bedre/dårligere enn de andre. Kun preferanser :)

Uansett så kan du nok trygt slappe av med fursuit for nå.
Hvis du går for bestilling, jobber de fleste byggere (spesielt de virkelig flinke) med køer.
Bestilte selv en i mai, og den er ikke forventet fullført før februar-juli neste år.
Jeg forventer ikke at den blir ferdig til NordicFuzzCon.

PS. Fin intro.

Tillegg: Kort om meg selv.
Er nok blant den eldste av fursa her (men langt fra eldst). 32 år og bor sammens med kjærsten i Oslo (også fur).
Var kun en kort tur innom årets Desucon (uten suit), men har booket billett til NFC.

Tusen  takk :D Kult å høre at det finnes tilhengere av flere forskjellige fandoms her.

Jeg har ikke helt bestemt meg hvilke byggere jeg skal bestille fra, det er så mange flinke, så jeg lar den bestemmelsen komme når jeg har råd :3 jeg har sett på både DHC og madefuryou og liker demmes verker, men har også sansen for mischiefmakers sine nye også. Det er toony jeg er ute etter  og  jeg synes alle disse 3 gjør den stilen veldig bra. Men som du sa jobber de fleste med køer. Når det kommer til pris er jeg veldig åpen så lenge det blir et produkt jeg blir fornøyd med, men jeg regner med at jeg må betale alt mellom 12 og 20 tusen Det kommer jo helt an på hvor jeg bestiller fra.

Godt å høre furcons er like koselige både innenfor og utenfor en suit, siden jeg nå har innsett at jeg i hvert fall ikke får tak i noen suit til NFC, kanskje ikke desucon10 engang. 

Når det gjelder NFC har jeg ikke booket enda, men det skjer så fort jeg får vite helt sikkert om jeg får låne bil eller ikke først. Men jeg skal passe på så jeg booker før det er veldig få rom igjen  [w-happy]
« Siste redigering: 09. aug, 2014, 20:40 av SidikiWolf »

SidikiWolf

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 79
    • Vis profil
    • TwoFurryBros
Sv: Hei alle furries :D
« Svar #7 på: 09. aug, 2014, 20:35 »
Hei og velkommen fellow odalsfur :3 jeg kommer fra Skarnes i Sør-odal, men er ofte i nordodaln' siden jeg har en del familie og venner der:) sååå hvis du vil bli bedre kjent med revkatta fra sør er det bare å sende meg en pm eller legge meg til på skype >w<
Håper du får det trivlig her da :3  :D

YEY takk. det er rimelig kult! :3 jeg går på skole i skarnes.  [w-happy]

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Hei alle furries :D
« Svar #8 på: 09. aug, 2014, 22:00 »
herro fellow friend :) velkommen til oss, håper du blir godt kjent med alle og en hver her inne :)
The more i learn about people, the more i like my dog.

SidikiWolf

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 79
    • Vis profil
    • TwoFurryBros
Sv: Hei alle furries :D
« Svar #9 på: 09. aug, 2014, 23:00 »
herro fellow friend :) velkommen til oss, håper du blir godt kjent med alle og en hver her inne :)

hei hei, takk for det:) det håper jeg også, det virker som et veldig flott forum  :D

Kesmon

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 241
    • Vis profil
Sv: Hei alle furries :D
« Svar #10 på: 10. aug, 2014, 02:02 »
Velkommen skal det være ;D

Smiling

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 443
  • Jeg er også kjent som VCR Thunder og Jayce
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hei alle furries :D
« Svar #11 på: 10. aug, 2014, 15:08 »
Hio =^.^= og velkommen til Norwegian pæws, håper du blir å trives her  [w-happy]  [ureshii]

Kosedragen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 145
  • Pink and fluffy
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hei alle furries :D
« Svar #12 på: 11. aug, 2014, 02:39 »
Jeg leste alt :D

Og velkommen til NorPaws. Jeg er koselig.

SidikiWolf

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 79
    • Vis profil
    • TwoFurryBros
Sv: Hei alle furries :D
« Svar #13 på: 12. aug, 2014, 22:48 »
Jeg leste alt :D

Og velkommen til NorPaws. Jeg er koselig.


Takk for det, det er koselig, jeg elsker alt som er koselig :3


SidikiWolf

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 79
    • Vis profil
    • TwoFurryBros
Sv: Hei alle furries :D
« Svar #15 på: 12. aug, 2014, 22:50 »
Hio =^.^= og velkommen til Norwegian pæws, håper du blir å trives her  [w-happy]  [ureshii]

hei hei :D takk for det :3 jeg er sikker på at jeg vil  [w-happy]


SidikiWolf

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 79
    • Vis profil
    • TwoFurryBros
Sv: Hei alle furries :D
« Svar #17 på: 12. aug, 2014, 22:55 »
Velkommen velkommen ^^

takk for det :D ser ut som et flott sted å være  [w-happy]


Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hei alle furries :D
« Svar #19 på: 13. aug, 2014, 22:09 »
Hei og velkommen til NorPaws! [w-happy]

Virker om du er virkelig entusiastisk om fandomen! :)
FurAffinity          DeviantArt


Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Hei alle furries :D
« Svar #20 på: 13. aug, 2014, 23:24 »
hei hei velkommen hit og håper du trives :3

SidikiWolf

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 79
    • Vis profil
    • TwoFurryBros
Sv: Hei alle furries :D
« Svar #21 på: 15. aug, 2014, 20:14 »
Hei og velkommen til NorPaws! [w-happy]

Virker om du er virkelig entusiastisk om fandomen! :)

hei hei, takk for det  [w-happy] jeg er ganske entusiastisk ja ^^

SidikiWolf

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 79
    • Vis profil
    • TwoFurryBros
Sv: Hei alle furries :D
« Svar #22 på: 15. aug, 2014, 20:16 »
hei hei velkommen hit og håper du trives :3

hei på deg :) takk for det :3

Fenris

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 872
  • jeg har dysleksi men det skal ikke stoppe meg.
    • Vis profil
Sv: Hei alle furries :D
« Svar #23 på: 16. aug, 2014, 17:29 »
Hello og velkomen til vort lodne lille jørne av internettet

jeg hvar på desucon
takk for at du tar deg tid til å lese mine meninger

Ps. Ny avatar diger den

SidikiWolf

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 79
    • Vis profil
    • TwoFurryBros
Sv: Hei alle furries :D
« Svar #24 på: 18. aug, 2014, 18:34 »
Hello og velkomen til vort lodne lille jørne av internettet

jeg hvar på desucon

takk for det ^^

 jeg tror jeg så en svart men fargerik ulv ett eller annet sted i folkemassen på desucon :3 hvis du så en "L Lawliet" karakter kan det hende du så meg også :3