Skrevet av Emne: Blir du litt sånn aaah, når du vil arbeide men ikke finner jobb  (Lest 2843 ganger)

Derek

• Fur
  • *
    • Vis profil
Jeg bare føler slik av og til. At jeg vil så gjerne jobbe. Men så er det slik at jobb ikke er tilgjengelig. Vil på en måte finne noe jeg er god i å gjøre mitt beste innenfor det feltet. Har du hatt noen slike stunder, hvis ikke... hvordan virker det for deg.

Six

• Über Fur
  • Purrr :3
    • Vis profil
Er umulig å få jobb her, og det er enda mer umulig å få en jobb som ikke har med andre mennesker å gjøre.

Heftig sosial angst er ikke så lett å deale med

Ravusy Wolf

• Senior Fur
  • Awrooo!
    • Vis profil
    • Ravusy @ FA
Jeg fikk jobb via NAV kurs og påfølgende praksisplass etter å ha vært arbeidsledig i 2 år.

WinterWhitefur

• Fur
  • *
    • Vis profil
Har en noe lignende følelse. Jobber nå i en jobb som jeg ikke trives med, bare for pengene sin del. Har lyst til å finne meg en jobb som jeg kan trives i, men da må jeg sikkert omskolere meg. Og i en alder av 20 tror jeg nesten det er for sent. Pluss at nå har jeg en del utgifter jeg ikke får dekt med noe som helst stipend. Og jeg vil på alle mulige måter unngå å ta lån..

Smiling

• Overaktiv Fur
  • Jeg er også kjent som VCR Thunder og Jayce
    • Vis profil
    • FurAffinity
blir egentlig litt mer ehhfff... ...   ... ......... urgh

jeg leter etter en lærebedrift. men det virker som om alle hater meg >.<  blir egentlig litt deprimert av å være hjemme uten noe å gjøre =^.^=

Ziggy Wolf

• Über Fur
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Har lette etter en jobb innene grafisk sins jeg tokk utdannelsen i 08. Har kun hatt en rekke små oppdrag. Og jobbet som alt fra Lagersjef til Helsearbeider og selger. Nå er jeg såpass syk at jeg ikke lenger klarer å stå i jobb og går på aap.

Kinjara

• Overaktiv Fur
  • jervling
    • Vis profil
    • FA
Skikkelig kjent med at å gå ledig uten noe som helst å gjøre ødelegger deg, ja. Man blir litt tafatt, mangler en plass for å bli litt 'prima' sosialt og får masse tid til å tenke på ting som det blir sånne destruktive spiraler ut av. Noe av det viktigste er å bare arbeide - punktum - og ikke nødvendigvis da for CV'en sin skyld. :)
Nå skal sies at jeg ikke er ferdig med utdanningen min sånn helt ennå, så har bare hatt strøjobber (pakke kongekrabbe, selge fisk og være vaktmester). Praktikantstillinger er det drøssevis for de som går mitt studium, men det å oversette praktikant til jobb er ikke noen automatikk i, nei!