Skrevet av Emne: Har du hatt stunder der du har oppført deg rart i forhold til det du engang var  (Lest 2521 ganger)

Derek

• Gjest
Tenker i årevis.

Jeg personlig ble litt rar etter å ha lest bibelen, og sa mye rart og bare ble i min egen lille verden og fikk mye apati for folk rundt meg. Skal ikke skylde alt på en bok. Men jeg ble ganske inni en slags bokverden da at jeg sluttet å trene og spille spill og drive med data. Eller jeg har hatt en tendens til å ikke like data så mye lenger pga facebook, men programmer og sånt er kult.

Men var ganse ivrig før da, i å gjøre ting som bare var gøy og henge lag med venner osv. Skal ikke gå så dypt i det, men har du hatt noen stunder der du har hatt mentale retninger på forandring. For å si det slik.

Kosedragen

• Aktiv Fur
  • **
  • Pink and fluffy
    • Vis profil
    • FurAffinity
Ikke sikker på om jeg helt forstår hva du er ute etter, men jeg har en historie av det slaget.

Jeg har alltid vært ekstremt nerdete. Jeg var han som faktisk jobbet i mattetimene og som elsket fysikk og historie and all that jazz. Ville alltid jobbe med de vanskeligste emnene, og gikk på fritiden min til ekstra avanserte mattegrupper på UiO (yeah I did that). Hadde generelt gode karakterer i alle fag, enda jeg ikke jobbet mye med dem. Jeg hadde tenkt til å studere på universitetet. Nøyaktig hva visste jeg ikke, men det fikk komme siden. En vakker dag på våren i 3. klasse på VGS våknet jeg opp og rett og slett orket ikke tanken på å gjøre noen av de tingene jeg likte lenger. Ingenting som tidligere interesserte meg virket lokkende, studier kunne bare dra seg til helvete, orket ikke mer skole. Hadde lyst til å slutte der og da, men jeg klarte å karre meg gjennom eksamnene og sluttet med de samme karakterene jeg hadde hatt inntil da. Men jeg har ikke hatt lyst til å jobbe med noe innen akademi siden. Etter det gikk jeg på FHS i Agder, på en friluftslinje og har ikke hatt det bedre i hele mitt liv.

Så ja, der har vi det. Jeg vet ikke hva som skjedde. Jeg vil ikke kalle det skolelei, for det skjedde over natten. Har aldri hatt noen liknende tanker før den dagen og har aldri sett tilbake på det heller. Det var rett og slett bare et skille. Jeg er fremdeles glad i fysikk og er flink i matte, men om jeg må jobbe med det føler jeg bare vemmelse.

Six

• Über Fur
  • Purrr :3
    • Vis profil
Da jeg ble 18 slutta jeg å bry meg om så og si alt.

Før brydde jeg meg alt for mye. Man kan jo si jeg føler det er bedre for meg å gi absolutt faen i hva alle andre holder på med etc, og fokusere på megselv, helsa mi etc :p heuhue.

regner med det var noe sånt du tenkte på O:

Arrius

• Hyperaktiv Fur
    • Vis profil
kom inn i førstegangs tjeneste, rekrutten var ok, fordi jeg regna med det bare skulle være teit akkurat i den perioden.. men når jeg faktisk innså hvor forbanna hjærnedøde befalene er, så ga jeg faen, fikk se tjenesteutalelsen min, og det var der og da at hva en du gjør i forsvaret, så driter de mer eller mindre i det, så fremst du ikke er beste kompis med befalene. FUCK befalene i forsvaret som ikke ser hva vi "slavene" gjør for dem, og de tar all skryten.

dimme læll.

The more i learn about people, the more i like my dog.

Derek

• Gjest
Da jeg ble 18 slutta jeg å bry meg om så og si alt.

Før brydde jeg meg alt for mye. Man kan jo si jeg føler det er bedre for meg å gi absolutt faen i hva alle andre holder på med etc, og fokusere på megselv, helsa mi etc :p heuhue.

regner med det var noe sånt du tenkte på O:
Tror det er noen stunder at man bare blir irritert noen ganger osv, bare kommer av seg selv når man virkelig føler det på en måte. Men liker ikke å tenke for mye på meg selv, jeg vil på en måte hjelpe andre med ting de trenger hjelp til, om det er noe jeg kan gjøre for å hjelpe folk. Bare gjøre sitt beste om det er noe man kan gjøre.
Takker mye for at dere deler hva dere synes og føler om slikt.
« Siste redigering: 30. jun, 2014, 23:34 av Derek »

Sivi Rabbynx

• Overaktiv Fur
  • :3
    • Vis profil
Rareste jeg kan tenke på må nok når jeg var i Weeaboo fasen i livet der alt handlet om Japan og det var nesten ett japansk ord i vær setning også videre. Er så glad den fasen var kort.

Derek

• Gjest
Har hørt om det utrykket :D
Tror jeg lærte meg japansk i ca 2 år fordi jeg likte måten de ropte på det språket, litt sånn wow, et slikt språk vil jeg lære :D "TEMEEEEEE!". Men ja, er litt godt å bli kvitt noe å bare finne ut av ting som funker og liker noe annet som er mer naturlig for en person.
« Siste redigering: 01. jul, 2014, 20:45 av Derek »

Exodai

• Hyperaktiv Fur
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Vet ikke helt om det kan kalles rart. Men helt siden jeg har fått lappen og egen bil har interessene flytta seg litt. Før elsket jeg gaming og alt som har med pc å gjøre, satt i timesvis med disse tingene. Men nå er pc sånn ok ting jeg bare driver med på jobb/utdanning og gaming er nær null.

Bil interessen på den andre siden har eksplodert og jeg driver så si bare med dette nå. Rart at noe sånt skjer over et år bare, kanskje jeg trenger å balansere ut hobbiene.
FurAffinity          DeviantArt

ToraLily

• Über Fur
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
vel. før var jeg DEN stalker-sjalusi-jenta (hadde en fra Ålesund kjærste da) på nett.. heldigvis ekke jeg sånn lenger...
det er alt jeg har å si..