Hvis du ser noe som kan tolkes støtende eller som personangrep, hjelp oss ved å rapportere det!
Desucon: Fantasy er det treffet for de som er interessert i alt som er fantasy. Fra laiv til RPG til tegneserier og bøker og filmer, alt vil være her. Her kan du treffe dine gamle Desucon-venner, treffe nye venner med samme interesser og se og delta på et spennende program, enten du kommer i fullt kostyme eller kun er nysjerrig på hva som skjer.
Aldri vært på Desucon før, men vurderer sterkt å ta turen nå for å se hva det innebærer ^^Takk for notification!
Vet ikke, hakke noe fantasy kostyme, føler ikke at en toony suit passer inn. Pluss, det er sikkert ikke så veldig spennende å tusle rundt uten kostyme. Vet liksom ikke om folk der har lyst til å se suits siden det ikke er "fantasy" nok. <.<
Jeg skal! Reiser med noen venner med tog fra Skien.Jeg tar kanskje med fursuiten men har ikke helt bestemt meg ennå.
Da er bilen pakket og klar, ses i morgen til dere som kommer folkens. Hvordan fungerer det med furs på non fur cons? Samler man seg eller går alle separat?