Skrevet av Emne: Ta imot den, bruk den og gi noe annet videre!(lek)  (Lest 5175 ganger)

DarkFurryEmoWolf

  • Gjest
Ta imot den, bruk den og gi noe annet videre!(lek)
« på: 07. mar, 2009, 00:57 »
okei dette er en fin liten lek som jeg bare måtte dele med andre.  [w-cool]

Her skal du ta imot en ting som den forige som skrev et inlegg har gitt deg,

du tar imot dette objektet/eller ka fen du får av personen og skriver hva du gjør med den og hva som skjer med deg/tingen.  [w-happy]

Så gir du en annen ting videre til den neste personen somskriver et inlegg.

denne tingen/objektet kan være alt fra et kyss til en flaske vin.  [w-wink]

her er et eksempel for dere som... eller alle for ingen skjønte det vel, hvis noen skjønte det alerede så gratulerer. Men dere som ikke skjønte det her er et eksempel:  [w-confused]

"tar imot barbermaskinen" hmmmmmmmmmmmm no ones watchin... "drar ned buksene sine" hade jungel på tide å la solen skinne på ukjente steder i jungelen! "intimbaberer seg" skit nå så den stor ut!O.O

*gir neste person all "jungel"håret" [w-cool]

så ja den neste som skriver et inlegg tar imot "jungel"håret mitt, og skriver hva han/hun gjør med det, og så skriver han/hun hva den neste personen får!

Tellos

  • Administrator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 992
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Sv: Ta imot den, bruk den og gi noe annet videre!(lek)
« Svar #1 på: 07. mar, 2009, 14:13 »
*tar imot jungelhåret* eeeew.... hmm.. prøver å spare til soul patch, men den vokser aldri ut... <.< *limer en liten del av jungelhåret under leppa* yey ^^
har fortsatt mye jungelhår igjen... *kaster det i et yoghurt beger og gir videre til nestemann*

Awite

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 494
    • Vis profil
Sv: Ta imot den, bruk den og gi noe annet videre!(lek)
« Svar #2 på: 08. mar, 2009, 06:45 »
*tenker høyt* hva faen kan jeg bruke en yoghurt med jungelpels i til?.. hum.. *plukker opp et lerret og smører guffa utover i et random mønster med et par poter festet på stylter* har sett verre kunst bare så det er sagt. *viser frem bildet på kunstakademiet og kaller det samtidskunst, forklarer hvordan dette bildet um.. visualiserer mitt indre um.. noe, får masse ros og et kunstner stipend på flerfoldige tusen i måneden, gir så søpl.. kunstverket videre til neste*

Chen

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Ta imot den, bruk den og gi noe annet videre!(lek)
« Svar #3 på: 08. mar, 2009, 09:25 »
euwh..
*tar på seg gummihansker før han tar imot, og gjør det folk flest har lyst til med det meste av moderne "kunst". Overdose av tennveske og fyrstikker. Varmer seg på bålet før han gir fyrstikkene videre til nestepels*
Why wasn't I informed?

DarkFurryEmoWolf

  • Gjest
Sv: Ta imot den, bruk den og gi noe annet videre!(lek)
« Svar #4 på: 08. mar, 2009, 15:56 »
ooooooooooooooooooooooooh fyrstikker [w-happy] "tenner på en og løper rindt" wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii  [w-happy]"løper tilfeldig i nærheten av en stavkirke" wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii [w-happy] "snubler i graven til en ukjent fysiker på sørsiden av kirken" wooops [w-dizzy] "stikken havner på stavkirken (ofcourse)" øøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøh.... shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit [eek] "løper langt langt vekk og legger skylden på den neste personen" ::)

Regandor

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 884
  • Kittyfox =3
    • Vis profil
Sv: Ta imot den, bruk den og gi noe annet videre!(lek)
« Svar #5 på: 09. mar, 2009, 10:50 »
*snakker seg ut av knipen hos pilitiet, men fikk en regning* hmmm *gir regningen videre til neste person* (det er en stor regning)

Mikio

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 521
    • Vis profil
Sv: Ta imot den, bruk den og gi noe annet videre!(lek)
« Svar #6 på: 09. mar, 2009, 12:06 »
*Tar reiningen og furter* Så får jeg en god ide. *Tar papiret og krøller den sammen. Så begynner jeg å leike med den som et garnøste og kaster den rivde papirkrøllen til neste mann*  ;D

DarkFurryEmoWolf

  • Gjest
Sv: Ta imot den, bruk den og gi noe annet videre!(lek)
« Svar #7 på: 09. mar, 2009, 18:11 »
"tar papiret og skulle akkurat til å kaste det da  [eek](DAM DAM DAAAAAAAAAAAAA) jeg bestemte meg for å finne ut hva som sto der sitter meg ned og pusler sammen noen ord fra skramelet [laugh]" REDRUM  [w-confused] wtf REDRUM [w-confused] "leser lappen som ble satt sammen av intens tankekraft og litt blod, svette og LIM aaaaaaaaaaaaaaah LIM [w-sniff] [w-dizzy]"U WIL B REDRUM IN 7 DAYS" yeah watever "rusler til bossspannet hiver lappen nedi sammen med en xbox 360 med red ring of death [eek] (ja xboxen min har fått det  [w-cry]men hey liker ikke så godt og spille uansett spiller mest med venner og de tar bare med deres box til meg) noen muffins masse drodler av D-FEW karakteren min og et *kremt*genu*host*s utgave 47 som det ble litt søl i ;D og masse andre uidentifiserbare ting i en lilla gugge glemmer å knyte posen skriker litt" hey MARINE JEGER, TENK FORT  :o"kaster den åpne posen på nestemann [w-happy]

Chet

  • Gjest
Sv: Ta imot den, bruk den og gi noe annet videre!(lek)
« Svar #8 på: 09. mar, 2009, 18:41 »
*Tar ut RROD Xboxen og tegningene* Hmm, hva skal jeg gjøre med disse tingene og hva er den rare substansen som er på dem  [puzzled] *Åpner Xboxen og lager et lite bål i den slik at tegningene blir mer synligere* Å ja! de andre tingene :o *putter de andre tingene i en blender med litt vann og mixer det sammen. Heller det så oppi et glass og setter en paraply oppi før den blir gitt til nestemann*  [razz]