Skrevet av Emne: Canine Commissions  (Lest 3376 ganger)

Foxen

• Aktiv Fur
  • **
    • Vis profil
Canine Commissions
« på: 06. mar, 2014, 16:01 »
Tenkte jeg kunne legge ut den her, i tilfelle noen skulle være interessert. ^3^
Aldrig vidende at ville vige fra Ret og Retfærdighed, mindre raade nogen til ufornødne Processer eller i andre Maader med sine Raad befordre nogen uretvis Sag eller Intention.

felixcani

• Hyperaktiv Fur
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Canine Commissions
« Svar #1 på: 06. mar, 2014, 16:04 »
Bare hundedyr : (  ? Mnage her som ikke har en fursona som er av det slaget.

Foxen

• Aktiv Fur
  • **
    • Vis profil
« Svar #2 på: 06. mar, 2014, 16:08 »
Er bare det jeg kan garantere at blir ferdigstilt.
Man må gjerne komme andre arter, så kan jeg gi det et forsøk. Om det ikke blir tilfredsstillende koster det selvfølgelig ingenting~~ ^_^
Aldrig vidende at ville vige fra Ret og Retfærdighed, mindre raade nogen til ufornødne Processer eller i andre Maader med sine Raad befordre nogen uretvis Sag eller Intention.

Hundehode

• Aktiv Fur
  • **
  • Hvað er að frétta?
    • Vis profil
« Svar #3 på: 07. mar, 2014, 10:36 »
Kunne godt tenke meg å stelle meg i comission-kø ^^ Hundedyr trossalt! hadde det vært mulig å bestille flere verk av gangen, evt. flere karakterer i ett bilde eller ser du helst at det er en av gangen?
Oslo-født bikkje i Stavanger for å bli smart.

Foxen

• Aktiv Fur
  • **
    • Vis profil
« Svar #4 på: 07. mar, 2014, 11:50 »
Hei. :] 

I utgangspunktet tegner jeg bare en karakter om gangen, om det skal være flere, så avhenger det av hva slags interaksjon det er mellom dem (om det er noen).

Om du har skype så kan du ta kontakt med meg der og si hva du vil ha tegnet (foxen90). Eventuelt kan du sende PM her eller e-post til andreas@torden.eu. ^__^