Litt om meg selv:
Kommer fra: Fræna i møre og romsdal.
Navn: Registrerte som Winter og det kan du godt kalle meg, men det er noe jeg sikkert kommer til å skifte. Har ikke kommet på et bra navn enna for min fursona.
Kjønn: Jente, men min fursona (som jeg enda ikke helt har funnet ut av enda) er male.
År: Bare 15. Men vær så snill, ikke døm meg bare på grunn av alder før du kjenner meg.
Hvorfor jeg registrerte: Jeg har lenge vist hva furry var, men aldri egentlig brydd meg før nå. Jeg har alltid hatt et mye sterkere bånd med dyr enn det de fleste andre har, det har jeg alltid vist helt siden jeg var liten. Jeg elsker furry art og filmer og spill hvor du har en eller flere furry karakterer. Jeg liker tanken på fursuit men det er enda litt fremmed for meg. Mye her er fremmed for meg og derfor er jeg usikker på om jeg i det hele tatt passer inn (eller om jeg i det hele tatt
vil passe inn). Jeg tenkte at det første steget i å komme inn i den furrie fandommen var å registrere på et forum og snakke om forskjellige topics og se om jeg liker meg her. Jeg har også ikke kommet opp med en fursona enda. Jeg vet at det skal være hannskjønn og mest sansynlig en grå, svart eller blå husky (eller ulv
![wolf-happy [w-happy]](/forum/Smileys/default/wolf_smile_happy.gif)
)