Dette skrives av mammaen min, siden jeg er ni år gammel, og ikke kan være medlem alene. Men jeg forteller henne hva hun skal skrive.
Jeg har asperger syndrom, og da kan man bli veldig interessert i noe spesielt. Av og til er det veldig rare eller annerledes ting enn endra barn. Og jeg er da interessert i maskotter. På en skal fra 1 til 100 er jeg uendelig interessert i det.
Det er det eneste jeg tenker på for tiden, og jeg bruker mange timer om dagen for å se på bilder av maskotter. Men fordi jeg har asperger syndrom, så er det ikke bare det at jeg vil ha en maskot. Pga asperger så er det så er det spesielt fordi:
- jeg prater ofte ikke
- i en maskot kan man bli en annen person
- det er gøy å hilse på andre
Selv om det ikke er lov med maskotter for barn, så tenkte jeg jeg kunne være med dere en gang for å prøve å se hvordan det er, hvis det er greit for dere. Jeg trenger ikke en maskotdrakt, men kanskje bare være med dere rundt. Det hadde jeg synes vært helt fantastisk. Hvis jeg ikke får lov til å være med, så kanskje jeg bare kan få treffe en av dere - i maskotdrakten.
Nå har jeg spart opp nok penger, så i går bestilte Mamma og jeg en hvit fjellrevmaskot fra Mascot Shows. Den er nok altfor stor, men bare jeg har en, så er det greit.