I fjord på lørdagskvelden tror jeg det var. Var helt katastrofe siden Desu apparently ikke klarte koble lydanlegget til en Mac, så DJen måtte finne musikk på youtube? For det meste møkkasanger, og de som var bra, ble avsluttet mitt i sangen. De har prøvd seg år før også, men de holder seg LITT for mye til anime musikk. Greit det er animecon, men det får da være grenser.
Åja, tror jeg hadde stukket innen det skjedde! Synes ofte sånt blir litt kleint på grunn av for mye animemusikk, så er enig med deg der. Så rart med teknikken, føler de ALLTID har et eller annet problem med den, særlig lyd, hvert år. Personlig hadde jeg gått på disco om det var som The Timetravel Ball på Banzaicon 4. DET var gøy, det!
Tilbake til topic, jeg må se om jeg kommer, men jeg tviler sterkt. Det krasjer med Hovefestivalen og Desucon har tapt seg veldig for min del. Samt at det er blitt vanskeligere å bare poppe innom for en dag etter det flytta til Lillestrøm. Før kunne jeg fint bare ta en dagstur om jeg ville, men nå blir det fort litt vanskeligere. Har litt lyst likevel, da, har ikke vært på con i år og det hadde vært hyggelig å få møtt noen flere av dere IRL.

Håper noen kommer innom Oslo en tur også, Europride 
Hør på Leophan og følg opp!

Hadde joinet om jeg kunne.