Hvis du ser noe som kan tolkes støtende eller som personangrep, hjelp oss ved å rapportere det!
o_o Hvilket tema?
Haha, ja. Er du tågjenger så er du tågjenger.
Det merkelige er at jeg får til poter og muler, men ikke det som er imellom og å sette alt sammen.
Jeg skal se om jeg kan få lagt ut noe, men det ser ikke ut, med mindre jeg er veldig oppbrakt, da tegner jeg best...
Lurer også på, hvordan det er mulig å tegne bakpoter, som er presset ned mot en hard underflate.
Sitat fra: Wulfos på 27. jan, 2009, 11:49Haha, ja. Er du tågjenger så er du tågjenger. jaja, nå vet jeg hvem jeg skal se rart på hvis jeg kjenner noe hårete som stryker meg over føttene ._.
Unnskyld meg, men ... hvor bor du egentlig? ...
Flink Aikho
Hehe, wolftale. Samme her, nå. Men, nei: Kun tilfeldigheter. ^^ Sitat fra: roo_fan på 27. jan, 2009, 15:27Det merkelige er at jeg får til poter og muler, men ikke det som er imellom og å sette alt sammen.Det er ofte nesten vanskeligere å få det enkle til å passe inn i bildet enn det komplekse. Spesielt hvis du tegner med feil prioripotetasjoneringer. D=Sitat fra: roo_fan på 27. jan, 2009, 15:27Jeg skal se om jeg kan få lagt ut noe, men det ser ikke ut, med mindre jeg er veldig oppbrakt, da tegner jeg best...Tegn! Tegn! Tegn! One of us! One of us! Show us what you're made of. Sitat fra: roo_fan på 27. jan, 2009, 15:27Lurer også på, hvordan det er mulig å tegne bakpoter, som er presset ned mot en hard underflate.Tenk stor, stram rumpe? D=Sitat fra: Scrufbag på 27. jan, 2009, 16:08Sitat fra: Wulfos på 27. jan, 2009, 11:49Haha, ja. Er du tågjenger så er du tågjenger. jaja, nå vet jeg hvem jeg skal se rart på hvis jeg kjenner noe hårete som stryker meg over føttene ._.Unnskyld meg, men ... hvor bor du egentlig? ...
Nei, mer som poter og resten av føttenne liggende på noe. Og hvor har du rumpe fra?
Dere altså.Flere her som kunne tenke seg å lære å tegne? Her er en, i hvert fall.