Heeeh.. Mamma ble skikkelig weird når eg pratet om det. Hun ville ikkje forstå det. "What, dere er dyr? Hæ? Så du snakker med kuer??? *ikkje forstå*"
Det tok SÅ lang tid å forklare det, og etterpå har hun vært tyst. Hun vet ingenting mer enn hva furry er. Så hva eg ser på og slikt er fortsatt unevnt. ^^
Men eg har en venn da, som vet at eg ser på... tvilsomme ting. Det e vel fordi eg gjerne viser folk hva eg ser på om eg e litt happy eller bare vil show-offe eller plage bittelitt. Noen gangr har eg jo fått folk fra ingen interesse til å bli interessert i slikt ^^
Men uansett, han vennen min vet da det, og trekker vitser om det HELE tiden. Bare eg åpner munnen og sier.. Øh.. Fiskekake, så kan han finne på å si "Ja, så lenge den har pels og digert utstyr så e vel du fornøyd 8DDDDD"
Begynner å bli litt lei det, det eldes raskt. Den siste var at vi snakket om instrumenter, og kornett kom opp. "Høhø, om den har pels, ville du spilt kornett da René? 8D Du ville sikkert blitt kåt og slik, og elsket det 8D Det e jo furry, tross alt 8D Høhø"
Eg bare ser dumt på ham, og svarer "Heeeh.. Joda, sikkert. Men så liker eg keyboard istede da, så py for deg. *avslutte med ett smil og heller fortsette samtalen*" Eg gidder ikkje starte en mulig diskusjon med ham, så da spiller eg heller bare med. "Pick your battles and choose your option"