Vi er også på facebook.Bli med i gruppa!
hvis vi blir mange nok med early/late, hva med å leie en buss som kan kjøre oss fra Oslo til hotellet i ett strekk?
Noen som vet hva billigste parkering i nærheten er? Blir nok enten det eller tog avhengig av pris.
Sitat fra: Gray Fang på 19. sep, 2013, 06:05Noen som vet hva billigste parkering i nærheten er? Blir nok enten det eller tog avhengig av pris. Gratis parkering rett over veien nesten - Må bare få en slik lapp fra NewEinstein eller Trax.Du kan også betale for å stå innen dørs i parkeringhuset, husker ikke hvor mye det kostet.Vi sto ute i år, og det var masse ledig plass da - så det var ikke trangt eller noe slikt
Sitat fra: Leophan på 17. sep, 2013, 22:05hvis vi blir mange nok med early/late, hva med å leie en buss som kan kjøre oss fra Oslo til hotellet i ett strekk?Kanskje! Men hvor mange må vi være for at det blir lønnsomt? Toget fungerte fint i fjor, og man kan få tur-retur billetter for rundt 400-600 SEK. Man kan også få kapret seg bord der som kan brukes til f.eks. brettspilling, hvis man er tidlig nok ute. Usikker om leie av buss vil være mer rimelig eller behagelig.
Miles, skal vi ta tøffetoget sammen?
Sitat fra: Ziggy Wolf på 20. sep, 2013, 16:34Miles, skal vi ta tøffetoget sammen?Jeg blir med på toget i år hvis det blir en gruppe i år også
Siterer megselv for å si at jeg kan ta ansvar for billetter og slikt, hvis ikke Miles har veldig lyst til å være billett rev
Vi fikk lapp ved ankomst, mer korrekt vi spurte etter parkeringsplassen :p
Togtider:07:32 Oslo S - 13:20 Stockholm C13:49 Stockholm C - 14:15 Handen stn
Ingen andre som skal ta tog? Fint hvis de som skal være med melder sin interesse ettervert så vi kan få bestilt ikke så lenge etter at billettene legges ut. Billettene legges ut mot slutten av November.
Så vidt jeg vet så er det i alle fall meg, deg, Damian, Ziggy Wolf, og Tarquil som har togplaner. Blir sikkert noen til etter at man får dratt i noen haler og når folk begynner å planlegge mer nærmere datoen.
Sitat fra: Leophan på 06. okt, 2013, 22:14Ingen andre som skal ta tog? Fint hvis de som skal være med melder sin interesse ettervert så vi kan få bestilt ikke så lenge etter at billettene legges ut. Billettene legges ut mot slutten av November.Så vidt jeg vet så er det i alle fall meg, deg, Damian, Ziggy Wolf, og Tarquil som har togplaner. Blir sikkert noen til etter at man får dratt i noen haler og når folk begynner å planlegge mer nærmere datoen.
Sitat fra: Miles T.F. Baxxter på 06. okt, 2013, 23:38Sitat fra: Leophan på 06. okt, 2013, 22:14Ingen andre som skal ta tog? Fint hvis de som skal være med melder sin interesse ettervert så vi kan få bestilt ikke så lenge etter at billettene legges ut. Billettene legges ut mot slutten av November.Så vidt jeg vet så er det i alle fall meg, deg, Damian, Ziggy Wolf, og Tarquil som har togplaner. Blir sikkert noen til etter at man får dratt i noen haler og når folk begynner å planlegge mer nærmere datoen.Tog blir ca 430 kr for 2. klasse eller ca 550 kr for 1. klasse (som jeg helst vil ha, lang tur) Planlegger å kjøpe før jul så gi lyd dere som skal være med.
Sitat fra: Leophan på 03. des, 2013, 16:10Sitat fra: Miles T.F. Baxxter på 06. okt, 2013, 23:38Sitat fra: Leophan på 06. okt, 2013, 22:14Ingen andre som skal ta tog? Fint hvis de som skal være med melder sin interesse ettervert så vi kan få bestilt ikke så lenge etter at billettene legges ut. Billettene legges ut mot slutten av November.Så vidt jeg vet så er det i alle fall meg, deg, Damian, Ziggy Wolf, og Tarquil som har togplaner. Blir sikkert noen til etter at man får dratt i noen haler og når folk begynner å planlegge mer nærmere datoen.Tog blir ca 430 kr for 2. klasse eller ca 550 kr for 1. klasse (som jeg helst vil ha, lang tur) Planlegger å kjøpe før jul så gi lyd dere som skal være med.Er det med tur-retur?