Har du Spotify? Vi har en åpen spilleliste!Del med oss!
Joon og jeg tok ring of blood i Nagrand eneste av de mobsa jeg måtte kun fokus heale Joon på var de to siste. Og den var å kaste healing spell en gang direkte på han :d så vi to pandaren den! På riktig level å alt ^,^
Ja, så lett at mange grupper hadde en raider på 70 til å hjelpe dem den gangen den kom ut husker jeg så hver gang var i Nagrand var det folk som så etter flere folk til den.
Noen som vet om denne søtingen http://www.wowhead.com/npc=50062 er lett å finne i Deepholm? Jeg har forsåvidt ikke sett han. Hvis noen vet hvor man finner han, så hadde det vært kjempekult om jeg kunne få litt hjelp med å finne frem! :3Går for 50-mounts achievementen; Leading the Cavalry xD
Sitat fra: wolfglow på 08. feb, 2013, 12:47Noen som vet om denne søtingen http://www.wowhead.com/npc=50062 er lett å finne i Deepholm? Jeg har forsåvidt ikke sett han. Hvis noen vet hvor man finner han, så hadde det vært kjempekult om jeg kunne få litt hjelp med å finne frem! :3Går for 50-mounts achievementen; Leading the Cavalry xDVel..Nå har jeg ikke campet så mye etter Aeonaxx, men Time-Lost Proto Drake er en annen historie. 50+ timer i storm peaks er ikke gøy. Jeg tror ikke du skal satse på at du noensinne får han, egentlig. Om du går for mount-achievement, så burde du skaffe deg tabard til alle race-factionenene, og bare starte med repgrind der, også se hvor langt du kommer med det. Om du ikke når 50 med bare de, så er det flere factions som også gir mounts. Alt dette vil nok gå raskere enn aeonaxx, så lenge du ikke har verdens største flaks. .. pluss at nå jo cataclysm-zones cross-realms, så du sloss ikke bare med folk fra din egen server når du camper, du konkurrerer med alle i battlegroupen din. Men, om du absolutt vil ha ham, så last ned addonen npc-scanner, og fly rundt den høye pilaren i midten, han spawner rundt der.
Sitat fra: Dax Cyro på 08. feb, 2013, 15:49Sitat fra: wolfglow på 08. feb, 2013, 12:47Noen som vet om denne søtingen http://www.wowhead.com/npc=50062 er lett å finne i Deepholm? Jeg har forsåvidt ikke sett han. Hvis noen vet hvor man finner han, så hadde det vært kjempekult om jeg kunne få litt hjelp med å finne frem! :3Går for 50-mounts achievementen; Leading the Cavalry xDVel..Nå har jeg ikke campet så mye etter Aeonaxx, men Time-Lost Proto Drake er en annen historie. 50+ timer i storm peaks er ikke gøy. Jeg tror ikke du skal satse på at du noensinne får han, egentlig. Om du går for mount-achievement, så burde du skaffe deg tabard til alle race-factionenene, og bare starte med repgrind der, også se hvor langt du kommer med det. Om du ikke når 50 med bare de, så er det flere factions som også gir mounts. Alt dette vil nok gå raskere enn aeonaxx, så lenge du ikke har verdens største flaks. .. pluss at nå jo cataclysm-zones cross-realms, så du sloss ikke bare med folk fra din egen server når du camper, du konkurrerer med alle i battlegroupen din. Men, om du absolutt vil ha ham, så last ned addonen npc-scanner, og fly rundt den høye pilaren i midten, han spawner rundt der. beklager, men må le litt når jeg ser du skriver om Time-Lost Proto Drake :p var å skulle få en rare pet til hunteren min, plutselig plinga NPC scan opp og der var den, dragen. dragen alle hadde farmet hele tiden i wotlk og cata, den var bare der, helt ubeskyttet :3 tror det var min lykke dag, for jeg fant også Lightning saber worg, spirit leopard, spectral bear, Nuramoc (Purple Armored Chimaera) PS. Proto dragen er digg :3
Håper det er liv i guilden fremdeles. Vurderer å begynne med wow igjen. Må bare få råd til å fornye subben, det skjer vel rundt den 10. neste måned.Kanskje noen vil sende meg en scroll of resurection?
Durr.. siden glow hadde problemer med battle.net ligger jeg bare infoen for scroll of resurrection her:E-posten min: commoncroc@gmail.comOg jeg vil gjerne ha overført karakteren Miltank, lvl 9 paladin @ Deathwing, til serveren Bronze Dragonflight. Poke meg den som får det til, en får jo gratis mount og greier, om jeg fornyer subben min etterpå. ;3
Selv kjørte jeg:2 man elite = No hazzle.3 man elite = Ta i bruk cooldown og vær litt ekstra forsiktig så kan han tas alene.5 man elite = Finn en kamerat.
Jeg spiller alliance på "the maelstrom", hvor ligger den guilden? C: