Heh, fantastisk hvordan folk nagger på LFR, den funksjonen eksisterer så ~alle skal kunne iaf se contentet, det er ingen som tvinger dere til å bruke det. Jeg har hatt flere gode opplevelser med normale PUG-raids etter LFR kom jeg, runda jo hele Dragonsoul med et. LFR har ikke ødelagt noe.
Og personlig foretrekker jeg det nye talent systeme, alle får det de "trenger" automatisk i bakgrunnen og de kan velge mellom, i de fleste tilfeller, noen kjipe, ok eller skikkelig kule ting basert på hva de har lyst på isteden for hva elitistjerks og lignende sider sier er best. Ergo, det blir mer om spillestil enn number crunching når man velger talenter.
Glyphene har fått den samme endringen. Det er mange som er ubrukelig, men de er i mange tilfeller snedige i andre situasjoner eller for andre specs, og minor glyphene lar deg summone en skokk med forskjellige ghouls isteden for en og samme når du bruker Army of the Dead.
I dag skal jeg fikse opp mine talenter på bamsen og DKn iaf. Samt sortere barene mine, var så kaos når jeg logget på sist gang jeg hadde tid etter patchen at jeg ble demotivert