Skrevet av Emne: [Musikk] Bamsens sakte, men sikkert voksende låt-samling.  (Lest 36580 ganger)

Skarpen

• Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • pu5
    • Vis profil
Sv: [Musikk] Bamsens sakte, men sikkert voksende låt samling.
« Svar #25 på: 22. mar, 2011, 04:10 »
Takk, Skarpen :D

Jeg prøvde på en litt ekstrem contrast mellom "versene" og refrengene i denne da, så, jeg fikk det til? :)

Mildt sagt ja, refrenget var 100% uventet når det kom x3

Aikho

• It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
« Svar #26 på: 24. mar, 2011, 15:14 »
Hehe, bra. ^^

Aikho

• It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
« Svar #27 på: 07. apr, 2011, 22:14 »
Oppdaterte WUB lista i dag med to YouTube videoer jeg ikke har lastet opp selv, link til kanalen min og en video jeg har lastet opp selv, samt en sang til i listen over uferdige prosjekt. :)

Mally Azure

• Senior Fur
  • Energydrink Connoisseur
    • Vis profil
    • DeviantArt
« Svar #28 på: 15. apr, 2011, 12:21 »
Masse stilig musikk her! Tho, ikkje heeeeelt min type musikk hehe. Kan eg spørre kass workstation/sequencer og kass synther(softsynther) du bruker??
Skulle ønske eg var i det minste en brøkdel like produktiv!  [laugh]

Aikho

• It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
« Svar #29 på: 15. apr, 2011, 13:13 »
Takk, takk. Men jeg må si, jeg er ikke akkurat produktiv, dette er ikke bare musikk jeg har lagd siden jeg startet tråden 1. Januar 2009. Dette er musikk jeg har lagd i løpet av, sikkert de 4 siste årene eller noe slikt, kanskje mer også.

Uansett, jeg bruker FL Studio, har vært med dem siden versjon 4 og oppdaterte nylig til 10, plugins jeg bruker er Native Instruments (NI) Massive, Image-Line (IL) DirectWave, IL Harmless, IL 3xOSC, Cakewalk Z3ta+, for mastering har jeg etter hvert begynt å lære meg å bruke IL Maximus og EQ pluginen jeg bruker kjøpte jeg hos ddmf, IIEQ Pro, resten er vel for det meste generiske standard-effekter fra IL... Har jeg glemt noe? Oh, eneste hardware jeg har bortsett fra en relativt kraftig PC er et par SHURE SRH840 og et AKAI Professional LPK 25, dog jeg prøver å finne penger til å få meg et sett skikkelige Studiomonitorer, har fått meg et bra tilbud på ADAM X7 eller X8 (jeg må bare velge hvilket set jeg vil ha når jeg har ca. 10-12 000 å bruke :P)

Mally Azure

• Senior Fur
    • Vis profil
    • DeviantArt
« Svar #30 på: 15. apr, 2011, 13:44 »
Ihvertfall mer produktiv enn det eg har vært! Bare halvferdige sanger...
Hørt om FL, tror eg prøvde det sånn waaay back i gamle dager, bruker selv Logic. NI har mange awesome plugins, Kontakt er helt fantastisk!. Alt av plugins eg har er piratkopiert da.... :-\
Studiomonitorer er et must, har hørt man bør aldri mastre med høretelefoner fordi det farger lyden så mye at det kan høres rart ut på et sett høyttalere. Behringer har noen ganske brae til en rimelig pris!

Aikho

• It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
« Svar #31 på: 15. apr, 2011, 14:31 »
Headsettet jeg bruker har en helt flat EQ, noe som er kjempeflott, kostet nesten 2000, så at det er kvalitet og lyd for pengene er det ingen tvil om. Jeg har selvfølgelig flere headset jeg "tester" sangene mine med, samt at jeg har et halvt hjemmekino annlegg jeg bruker også. Og jeg har alt fått testet X8 fra ADAM, så jeg har bestemt meg der. Jeg trenger nemlig et sett som er kraftige i den lave enden av spektrumet, Dubstep er veldig avhengig av bass. :3

Mally Azure

• Senior Fur
    • Vis profil
    • DeviantArt
« Svar #32 på: 15. apr, 2011, 16:09 »
Oisann! Det var mye, men selvfølgelig verdt pengene ja! De monitorene ser veldig flotte ut
Hehe har hørt det! Ka med en sub i tillegg da?  [laugh] Eg ønsker meg en, de små yamaha monitorene (5 3/4 tommer) eg har rekker ikkje særlig dypt ned!

Aikho

• It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
« Svar #33 på: 15. apr, 2011, 16:31 »
Like greit å kjøpe monitorer som er kraftig så langt nede synes nå jeg, eller så må jeg ut med mer penger for å få en sub i tillegg.

Aikho

• It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
« Svar #34 på: 25. apr, 2011, 23:50 »
Da har jeg oppdatert den første posten igjen, la til link under Darrahtraint til NewGrounds siden der jeg laster opp den musikken samt at jeg gjorde det samme med WUB, det er nå en link til bandcamp siden min der.

Jeg fullførte også en sang i dag, en sang jeg velger å putte under Old School Jungle/Drum and Bass. 190 BPM med skitten gammeldags break beat musikk. http://www.newgrounds.com/audio/listen/416222

Aikho

• It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
« Svar #35 på: 26. apr, 2011, 03:10 »
Fant forresten nettop en video på YouTube, noen har lastet opp Darrahtraint - Command Control og det synes jeg er litt morsomt. La til linken under sangen i den første posten for de som ønsker å sjekke den ut der.

Skarpen

• Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • pu5
    • Vis profil
« Svar #36 på: 26. apr, 2011, 13:11 »
nok et gullkorn til samlingen min ;3

Aikho

• It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
« Svar #37 på: 26. apr, 2011, 13:55 »
Bra du likte den. :3

Jeg fant enda en upload av Symphony of Science remixen min på YouTube, denne har nesten 10.000 views, det klassifiserer jeg som awesome! :D
La til linken under den forrige i den første posten, og her: http://www.youtube.com/watch?v=It8zIHPtJhM

Aikho

• It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
« Svar #38 på: 06. mai, 2011, 22:54 »
I dag slapp jeg en ny låt. Eclipse kan nå kjøpes og høres på på bandcamp siden min. http://wubmusic.bandcamp.com/track/eclipse

Mally Azure

• Senior Fur
    • Vis profil
    • DeviantArt
« Svar #39 på: 08. mai, 2011, 02:44 »
I dag slapp jeg en ny låt. Eclipse kan nå kjøpes og høres på på bandcamp siden min. http://wubmusic.bandcamp.com/track/eclipse
Nice sang, ganske "up-beat"! Introen minnet meg nesten litt om en spilledåse!  [laugh]

Aikho

• It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
« Svar #40 på: 12. mai, 2011, 15:36 »
Flott at dere liker den! ^^

Den er nå også tilgjengelig på iTunes over hele verden, Spotify kommer vel etter ganske snart.

Aikho

• It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
« Svar #41 på: 16. mai, 2011, 15:47 »
Jeg har oppdatert med et par nye linker under WUB, siden den nye singelen min og min første album-release er på iTunes! Past Times inneholder de 7 mest populære sangene fra 2010.
De er også tilgjengelig på Spotify!

Aikho

• It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
« Svar #42 på: 10. jun, 2011, 13:35 »
Oppdaterte med et nytt album under WUB. Quondam - EP, den er nå tilgjengelig som pre-order her: http://wubmusic.bandcamp.com/album/quondam-ep og du får da laste ned Electro VIP med en gang og vil få tilsendt en download link når albumet slippes. Electro VIP kan også streames fra nettet for de som ønsker å høre den først.

Aikho

• It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
« Svar #43 på: 07. jul, 2011, 21:38 »
Oppdaterte WUB. Quondam er nå ferdig og det er 2 og en halv time til alle sangene er tilgjengelige. Det kan fremdeles forhåndsbestilles! http://bit.ly/qndmEP

Aikho

• It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
« Svar #44 på: 08. jul, 2011, 00:38 »
Da var Quondam sluppet, alle sangene er nå tilgjengelig for å høre på og kjøpe her: http://wubmusic.bandcamp.com/album/quondam-ep

Aikho

• It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
« Svar #45 på: 03. aug, 2011, 17:36 »
Oppdaterte den første posten med et nytt alias! DJ Squizz er Happy Hardcore-aliaset mitt, as of et par dager siden. Har også en "ferdig" sang dere kan høre på her. "ferdig" fordi den er ferdig men ikke ferdig. Sjekk den ut! Og forresten, jeg elsker kommentarer.

Logen Felxon

• Senior Fur
  • Philosophy and self discovery, are the same thing.
    • Vis profil
    • Deviantart profil
« Svar #46 på: 03. aug, 2011, 19:11 »
;D -Me gusta!
Clever thoughts come from clever minds, though the most clever thoughts comes from the worst situations. How come?

Aikho

• It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
« Svar #47 på: 10. aug, 2011, 09:10 »
Siden sist jeg postet har jeg oppdatert denne: http://beta.sofurry.com/view/273905
Den har nå en kortere intro og jeg anser den som ferdig. Kommenter gjerne. :)

Jeg har også lagd en ny sang, ferdig for litt siden og lastet opp. Tilbake til det gamle aliaset "Tinnitus" så dette er Schranz/Hardtechno. Den er litt for rolig for å være skikkelig Hardtechno dog, så det er vel egentlig en mellomting mellom Minimal Techno og Hardtechno. Hør på den på soundcloud, kommer kanskje til å aktivere download etter hvert, men da blir jeg nok heller å laste opp en mp3 et sted siden wav fila er ca. 170MB :P

http://www.soundcloud.com/wubteck/tinnitus-were - Trykk linken og hør sangen! :D

Aikho

• It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
« Svar #48 på: 18. okt, 2011, 18:27 »
En liten heads up her. Den 31. kommer Quondam ut på iTunes og Spotify! (Og Zune, Amazon og Nokia...)

Akkurat i tide til Halloween!

Aikho

• It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: [Musikk] Bamsens sakte, men sikkert voksende låt-samling.
« Svar #49 på: 08. apr, 2012, 16:47 »
På tide med en oppdatering igjen! Den nyeste remixen min er ferdig, den er sendt avgårde til John, så den er trolig på Symphony of Science websiden i løpet av den neste uka, eller noe slikt.

Men du kan allerede nå lytte til den!
http://soundcloud.com/wubteck/quantum-world-wub-remix <-- SoundCloud
http://wubmusic.bandcamp.com/track/the-quantum-world-wub-dubstep-remix <-- bandcamp