Skrevet av Emne: [Eurofurence 20] Diskusjon!   (Lest 46080 ganger)

ScandiYatt

• Aktiv Fur
  • **
  • Dumb Mutt
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: [Eurofurence 20] Diskusjon! 
« Svar #100 på: 19. jan, 2014, 15:25 »
Oki, er nå registrert og greier. ^^
Må bare høre med roomien om hvem som skal bestille rom på hotellet.

Sondring

• Gjest
« Svar #101 på: 19. jan, 2014, 16:05 »
Noen flere enn Bonzu og meg som ikke får booka rom for early arrival og late departure?

Jepp, EF har bare fått tildelt en liten bolk av rom - så vidt jeg hørte på irc så er dette noe som fikses på mandag.
Mener det er bare late departure dagen som er problematisk.

VVolfsong

• Overaktiv Fur
  • Rawr
    • Vis profil
« Svar #102 på: 19. jan, 2014, 16:10 »
Samme problem med å registrere ett rom her. Jeg ringte hotellet og fikk beskjed om at jeg kunne sende en mail til reservierung@estrel.com.

Jeg har sendt dem en mail og legger inn en update her om det fungerer. Hvis ikke så er det vel bare å prøve igjen på mandag.

naetaru

• Gjest
« Svar #103 på: 19. jan, 2014, 17:35 »
Noen flere enn Bonzu og meg som ikke får booka rom for early arrival og late departure?

Jepp, EF har bare fått tildelt en liten bolk av rom - så vidt jeg hørte på irc så er dette noe som fikses på mandag.
Mener det er bare late departure dagen som er problematisk.
Okei, da får jeg avvente til mandag og se om bookingen går gjennom da :) Takk for info!

Samme problem med å registrere ett rom her. Jeg ringte hotellet og fikk beskjed om at jeg kunne sende en mail til reservierung@estrel.com.

Jeg har sendt dem en mail og legger inn en update her om det fungerer. Hvis ikke så er det vel bare å prøve igjen på mandag.
Awkai, hvis ikke bookinga funker på mandag får jeg sende dem en mail jeg også :P Takk!

FreesTyler

• Über Fur
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
« Svar #104 på: 20. jan, 2014, 05:08 »
Håper det kommrr fler rom, siden roomien og jeg skulle gjerne hatt en juniorsuite XD

Gray Fang

• Gjest
« Svar #105 på: 20. jan, 2014, 06:07 »
Hvilket problem med å registrere rom da? Merka bare at når gikk til neste etter datoen ble ikke siste dagen med. Men trur det var bare måten de telte dager på da mailen sa sjekket på den siste dagen uansett

Dax Cyro

• Über Fur
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
« Svar #106 på: 20. jan, 2014, 06:58 »
Håper det kommrr fler rom, siden roomien og jeg skulle gjerne hatt en juniorsuite XD

Husker ikke hvor jeg leste den. Mener at hotellet kun har 50 junior og 50 delux.
Tipper en del fursuiter roomies har sikret seg disse.
Men dette kun spekulering fra min side.

Hvilket problem med å registrere rom da? Merka bare at når gikk til neste etter datoen ble ikke siste dagen med. Men trur det var bare måten de telte dager på da mailen sa sjekket på den siste dagen uansett

De som registrerte rom dagen etter begynte å få trøbbel med å booke til og med 25 august. 24 august gikk fint.
Kommer forhåpentligvis noe svar i løpet av dagen på hvorfor.

VVolfsong

• Overaktiv Fur
  • Rawr
    • Vis profil
« Svar #107 på: 20. jan, 2014, 09:02 »
Har ikke fått noe svar på den mailen min enda, men nå er det i hvert fall ordnet opp slik at en kan bestille rom selv med late departure igjen. Jeg gjorde nettopp dette selv og sendte en ny mail der jeg bad dem se bort ifra den første jeg sendte.

Ender sikkert opp med 2 rom nå og må kansellere ett, men jaja... hehe.

Edit: Da fikk jeg svar på den første mailen om at linken nå skulle fungere, noe jeg allerede selv har bekreftet, så da er det bare å bestille rom som normalt igjen.
« Siste redigering: 20. jan, 2014, 09:54 av VVolfsong »

naetaru

• Gjest
« Svar #108 på: 20. jan, 2014, 10:32 »
Har ikke fått noe svar på den mailen min enda, men nå er det i hvert fall ordnet opp slik at en kan bestille rom selv med late departure igjen. Jeg gjorde nettopp dette selv og sendte en ny mail der jeg bad dem se bort ifra den første jeg sendte.

Ender sikkert opp med 2 rom nå og må kansellere ett, men jaja... hehe.

Edit: Da fikk jeg svar på den første mailen om at linken nå skulle fungere, noe jeg allerede selv har bekreftet, så da er det bare å bestille rom som normalt igjen.
Kan dobbelbekrefte at den funker igjen ^^ Må vente på at roomien skal komme seg hjem fra skolen nå så han får booket :I

Gray Fang

• Gjest
« Svar #109 på: 20. jan, 2014, 14:35 »
Tror å håper har klart å bestille riktig å riktig dato da vil ikke gjøre den tabben igjen. Sjekkin 19 og ut 25 var det vel? Blir junior på oss. Nå mangler bare fly og fri fra jobben :-P mangler også fly til ca da når tenker på det

Wolftale

• Über Fur
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
« Svar #110 på: 20. jan, 2014, 14:50 »
Må bare betale Joon for det han har lagt ut jeg - så er EF i boks!

Is it EF yet?

naetaru

• Gjest
« Svar #111 på: 20. jan, 2014, 15:02 »
Tror å håper har klart å bestille riktig å riktig dato da vil ikke gjøre den tabben igjen. Sjekkin 19 og ut 25 var det vel? Blir junior på oss. Nå mangler bare fly og fri fra jobben :-P mangler også fly til ca da når tenker på det
Stemmer det, Fangz :) Men du KAN bestille early arrival 18. også, men tror de fleste dukker opp 19 :P

Sondring

• Gjest
« Svar #112 på: 20. jan, 2014, 15:17 »
Bruker 18'de for sightseeing i Berlin :)

Dax Cyro

• Über Fur
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
« Svar #113 på: 20. jan, 2014, 18:28 »
Jeg har lest litt i gjennom kvitteringsmailen vi får i fra Estrel. Fant disse "skjult" i mailen
Sitat
Your room reservation is guaranteed in case of arrival after 6.00 p.m

Checkin Time: 12 Noon
Checkout Time: 3 PM

Man kan sjekke inn fra 12 på dagen, men hotel kan kun 100% garantere ledig rom fra og med 18.00.
Dvs. har du flaks er rom ledig fra 12, har du skikkelig uflaks må du vente til 18.00 på kvelden. Dog I krise kan man sikkert finne noen man kan stable bagasjen hos.
Man trenger heller ikke å sjekke ut før 15.00. Veldig kjekt for meg selv siden fly ikke går før 20.00 på kvelden.

Pilosus Crinitius

• Lokal Moderator
  • Senior Fur
  • *
    • Vis profil
« Svar #114 på: 21. jan, 2014, 01:17 »
Jeg har lest litt i gjennom kvitteringsmailen vi får i fra Estrel. Fant disse "skjult" i mailen
Sitat
Your room reservation is guaranteed in case of arrival after 6.00 p.m

Checkin Time: 12 Noon
Checkout Time: 3 PM

Man kan sjekke inn fra 12 på dagen, men hotel kan kun 100% garantere ledig rom fra og med 18.00.
Dvs. har du flaks er rom ledig fra 12, har du skikkelig uflaks må du vente til 18.00 på kvelden.
Er du sikker på at du leser det riktig? Det kan også tolkes som at de ikke stryker reservasjonen hvis du kommer sent/etter klokken 18:00.

Det er surt å komme klokken 19:00 og få vite at reservasjonen er strøket og gitt til noen andre pga man ikke var tidlig nok ute med å sjekke inn. De hadde et sånt system på kinoen i Bergen for et stund siden, hvor alle sete-reservasjoner ble strøket og lagt ut for åpent salg en halvtime før filmen startet.
« Siste redigering: 21. jan, 2014, 01:20 av Pilosus Crinitius »

Dax Cyro

• Über Fur
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
« Svar #115 på: 21. jan, 2014, 06:57 »
Yeah, du har nok rett.

Wolftale

• Über Fur
    • Vis profil
« Svar #116 på: 21. jan, 2014, 07:24 »
Nå har de fått flere rom; https://forum.eurofurence.org/index.php/topic,5002.msg47748
Deluxe og Junior suite er foreløpig utsolgt :P

Angående "taxes";
https://forum.eurofurence.org/index.php/topic,5001.0.html

hvis du har fått noe slik på regningen din kan du vistnok se bort fra det.

Ooog, Fursuit reg er også oppe for de som ikke er klar over det:
http://fursuit.eurofurence.org/

Koob

• Senior Fur
  • Duran
    • Vis profil
« Svar #117 på: 24. feb, 2014, 19:32 »
Driver og fikser permisjonssøknad, mangler bare å levere den inn til troppsjef og si at jeg skal utenlands. Blir forhåpentligvis innvilget, noe som faktisk er ganske sannsynlig siden jeg jobber på velferdskontoret (Vi må alltid ha folk på kontoret under åpningstider, så vi må helst ta individuelle permisjoner).

Så snart den er ordnet blir det bare å kjøpe con-billetten og de greiene der, fikse room-mate og rom, også flyreisen.
-også drite i og bruke tjenestetillegget jeg får, samt å unngå og miste utstyr slik at jeg slipper å skrive taps- og skademelding.

Whoop, dis gun be gud.

Wolftale

• Über Fur
    • Vis profil
« Svar #118 på: 27. mar, 2014, 06:59 »
Guest of Honor er: Kyell Gold, Ursula Vernon og folka i Sofapress
http://www.eurofurence.org/EF20/goh

Dax Cyro

• Über Fur
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
« Svar #119 på: 02. apr, 2014, 23:51 »
Jeg vet ikke helt hva jeg skal si til dette: https://forum.eurofurence.org/index.php/topic,5110.msg49843.html

Kort fortalt: Vi har klart å fylle alle rommene EF fikk tildelt av hotellet. Dvs. 850 av 1250 mulige rom.
ca 200 av dem har kun en person, men resten har 2-3 folk per rom. Så det er mulig å få tak i plasser.

FreesTyler

• Über Fur
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
« Svar #120 på: 03. apr, 2014, 00:10 »
Er det ikke bare lov å være 2 på ett rom? Så håper da en del av de med singel rom vil åpne til å ha nown andre på rommet.

Wolftale

• Über Fur
    • Vis profil
« Svar #121 på: 03. apr, 2014, 07:22 »
Trodde også at de bare tillot 2 i hvert rom, ved mindre de endrer det nå på grunn av interessen.

Dax Cyro

• Über Fur
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
« Svar #122 på: 03. apr, 2014, 09:28 »
Nevermind, sikkert bare jeg som tenker for mye på forrige året.

ToraLily

• Über Fur
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
« Svar #123 på: 03. apr, 2014, 09:29 »
gleder meg så VEEELDIG !!! ^^

NooK

• Overaktiv Fur
  • I AM THE LAW
    • Vis profil
    • Furaffinity
« Svar #124 på: 03. apr, 2014, 11:02 »
frister lite å dele rom :P
Life is boring when you don't know how to live it.