det å fullføre en badge tar såppas mye arbeid at jeg vet ikke om jeg ønsker å gjøre det gratis. Det vil ikke koste no spes mye, men ønsker bare å sitte igjen med litt. Og nei ikke sånn badge ^^ Da mener jeg mer av denne typen.
bare bedre fargevalg, Skikkelig tekst (som hvor det står navnet ditt) og evt skyggelegging. (bildet under er ikke ferdig enda)
Badges brukes ofte i cons og liknende for å vise frem karakteren din og for å identifisere deg med et navn. når man går opp til noen så tar man vanligvis opp badget til den man skal snakke med, ser på bildet og repeterer navnet for å sørge for at man kan si det riktig :p ja vi con furs er sære, men det funker. Mer som en måte å presentere seg selv på.
Jeg har da vært på to cons uten badge og jeg NEKTER å tegne min egen. Har betalt en dude 300kr for å tegne en til meg, men blei aldri.
Mange furs går faktisk inn for å samle badges, flest mulig fra alle sine favoritt tegnere. Badge bilder fungerer også veldig bra som msn avatarer og liknende.
For nå ligger prisen på 120kr, men antar jeg ikke er for vanskelig å prute med x.x