Jeg trenger hjelp. jeg hiver meg nå ut i ei utfordring hvor jeg skal tegne ett furry tematisert bilde hver eneste dag i et foreløbig ubestemt tidsrom.
Begrensninger og regler:
- 1 eller flere bilder hver dag
- sketch kvalitet eller bedre
- varierende rase, sted, klær osv på stort sett hvert bilde
- kan være eksisterende karakterer, men helst nye karakterer (da dette ikke begrenser hvordan jeg tegner)
Det jeg trenger av dere er beskrivelser. hele poenget er at beskrivelsene skal være ganske overfladiske og korte, eks:
Rase: Husky - Kjønn: Hann - Alder: 21 - Bygning: muskuløs - Klær: ingen - Sted: kjøpesenter - Handling: "sklir ned en rulletrapp på et akebrett"
beskrivelsene må være enkle for at jeg kan på en efektiv og ganske fri måte gjenskape dem selv om jeg har begrenset med tid.
målet i første omgang er å tegne og legge ut ett bilde hver dag i 1 mnd (ca 30 bilder)
Jeg ønsker at dere bruker denne tråden og poster korte og enkle beskrivelser hvor jeg da vil velge ut en om dagen (opp til fler) som jeg tegner. Dere BØR følge disse stikkordene : rase, kjønn, alder, kropsbygning, klær, sted, handling.
Dette er en øvelse for meg i å tegne furs generelt. VÆÆÆÆR så snill, hjelp meg ^^
Venligst hold denne tråden til kun beskrivelser og bildekommentarer.
her er bildet som er resultatet av beskrivelsen jeg viste tidligere.