Dette er ikke første gang jeg skriver en intro post om meg selv her. Føler jeg kom skikkelig skjevt ut på forumet sist av flere forskjellige grunner. Hovedgrunnen er at jeg er så sjenert at jeg nesten spyr av tanken på å skrive direkte til folk, så naturlig nok blir jeg ikke lett kjent med andre og jeg føler meg lett utenfor. Dette er noe jeg prøver å jobbe med, men det er fryktelig vanskelig, så jeg håper folk er villige til å gi meg en liten dytt ved å hjelpe meg i gang med samtaler og lignende. Jeg er ikke umulig å snakke med når jeg først blir litt varm rundt øra
Jeg pleide å gå under Raiira på forumet tidligere, men jeg byttet til Avaarana for å holde tritt med galleriene mine på DA og FA. Det skjedde masse på Raiira accounten som ble ekstremt ubehagelig, så jeg bestemte meg for å starte på nytt med et nytt navn. Nå er alt mye bedre!
Kanskje jeg heller skal fortelle litt mer praktiske opplysninger om meg selv før jeg fullfører. Jeg responderer til Raiira, Ava, og Heidi (mitt ordentlige navn). Jeg er 21 år og bor sammen med Velvian og familien hans på Skedsmokorset. Hobbyene mine går i tegning, skriving, tv-serier, anime og manga. Ellers er jeg fryktelig glad i mat og jeg er en grusom matmoms.
Uh, ja... går og legger meg nå!
God natt!