Jeg vet at Keenora bruker insulinpumpe, og jeg er ganske sikker på at han har en lomme på insiden av suiten sin som han bruker til å ha pumpen i.
Jeg har også insulinpumpe, og jeg har planer om å bare enten henge den fast i eventuelt klær jeg har under suiiten eller lage en lomme på innsiden
Jeg har også fått beskjed hos lege at jeg kan gå uten insulinpumpe i cirka 2 timer, og en suit-session tar kanskje ikke så lang tid fordi varmt. Så du kan ta den av og ha den liggende i en veske du eller handleren din har med seg.
Annet enn det så kan du få deg partial, sånn som jeg currently har ^^
Also: Når du er i aktivitet så går blodsukkeret ned, og jeg er hundre prosent sikker på at å få insulin vær time i kroppen kanskje blir litt mye, og du kan få føling veldig lett. Det har skjedd meg så mange ganger I don't even know. Så, protip er å enten stoppe den når du har den på, eller sette ned på basaldosen per time. Eller ta den av mens du suiter. Det må jeg gjøre, iaff.
Så vet du det ^^
En ting som går ann er at om du får deg digigradelegs, som det er padding i, så kan du lage en lomme inni paddinga der insulinpumpen kan være. Men det er kanskje litt slitsomt om du må ha tak i den, så om det er mulighet å lage en åpning i pelsen så du kan komme til fra utsiden så tror jeg det funker fint!