For lurereven, siden han ville og spurte, så skal eg skrive opp alle mine brukernavn.
NB! Den er lang.
*kremte litt*
OrogonAner ikkje hva eg tenkte på. xD
DuttXD Gutt på en litt annen måte. (A)
GoggoDette brukte eg fordi det var mitt kallenavn eg fikk av min far, sånn at det var lettere å skille mellom min søster og meg istedenfor navn. x) Dadda var søster, Goggo var meg. Tåååpelig, men eg brukte det en stund.
LegomannenAaah, lego. Elsket det, derfor ble det til nicket Legomannen. xD
PerlemannenEg ble lei av lego og gikk over til perler på tekanne (eg satt med en bolle perler og en tekanne. Så puttet eg en og en perle på tekanna, og når bollen bar tom... Begynte eg på nytt ved å helle tilbake perlene. ENKEL MORRO? Yah? <3
ZatyBreakthrough! Endelig fant eg ett nick eg likte. Bygd opp av to første bokstavene til Zazu og lagt til t og y som i Thank You. Yah, eg hadde rar fantasi, men høfflig. *nods*
PoppyPop-tiden. Ja. Bare fordi det er enkelt.
PoppinPop-tiden her og.
PoppkinPop-tiden, dette er vel det nicket eg har beholdt lengst av Pop-idéene. :3
PoppkinoNicket ovenfor var tatt på en side eg skulle joine, da ble dette født.
KlopinaEg bryter ut av Pop-tiden og kommer opp med noe....lejmere. (Y) Makes sense.
RMHJess, alle idéene var nå currently brukt opp, så da fikk det bli initialene mine.. x)
TeamRMHEn disput, hvor eg fikk stor støtte og eget "team" hvor eg ble leder o.o Eg vant disputen
PichuFor my love for Pichu <3
TeamPichuEtt annet lag-gruppe-ting. xD
TeamLightningPichuSamme som over really.
GlopinWTF. Eg fatter ikkje hva eg tenkte på, lol.
LoddenpolvottXD Søtt ~
TigerliljeEg byttet til dette fra det over.
SkyggeoutsiderGud, dette nicket husker eg som om det var i går. Den største deppetiden eg noen gang har hatt o.o; Uff..
MaxDigget Max fra Dark Cloud 2 (Dark Chronicles), så derfor ville eg hete det en stund. ^^
LebananLe da, banan.
Bare morro-nick, lulz.
KenoDette nicket brukte eg og en venn av meg da vi delte konto en gang. Kort, enkelt og gøyalt. ^^
Bobba4Denne har eg forklart ett annet sted, men kan ta det her og; eg brukte dette for å lure min tante, hun skulle ikkje vite at hun egentlig spilte backgammon og tapte i backgammon mot meg. <3 Det var artig.
TheBluemaneI sammenheng med Zaty.
BluemaneSamme som over.
Løvemanke KoseklumpSamme som over. xD
ZatyBluesSamme som over. XD
The BeastBare fordi eg elsker The Beast i Kjønnheten og Udyret.<3
Har litt flere tror eg, men sitter ikkje med listen nå. X)