Skrevet av Emne: Trenger nytt kallenavn...  (Lest 15974 ganger)

BinaryPaws

• Aktiv Fur
  • **
    • Vis profil
Trenger nytt kallenavn...
« på: 05. des, 2008, 17:42 »
Jeg syntes at kallenavnet mitt er ganske dårlig... Og jeg trenger noe nytt.. litt mere furry.
Jeg har ganske dårlig fantasi så jeg klarer ikke å finne på noe.. har bare ett forslag (som også er ganske dårlig  [laugh])
HansthaFox

Har dere noen forslag?

Ziggy Wolf

• Über Fur
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Trenger nytt kallenavn...
« Svar #1 på: 05. des, 2008, 23:40 »
hm..."dunker hue i bordet gjentatte ganger til en lapp faller ut av øret"
Oh, oh jeg har det..... Ok
Hans-----Hands om du drar litt dårlig Petter Solbergengelsk
Og siden hender er poter i rufseverden fåreslår jeg å kalle deg:
Paws?

Du vil ikke vite hvor jeg fikk navnet mitt fra. "tusser avgårde og tenner seg en sigg"
« Siste redigering: 05. des, 2008, 23:44 av Ziggy_wolf »

Tellos

• Administrator
  • Senior Fur
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
« Svar #2 på: 06. des, 2008, 03:05 »
som ziggy sa så kan det løst overføres til hands, men du kan utvide den litt slik som handsy, handy, videre overført til paw, paws(mye brukt fra før), legge til ord, merkelige sammensetninger osv - foxpaw, foxpad, pawpad, me d kan også prøve å legge til andre ord som kanskje symboliserer deg. sinsstemning = firepaw, waterpaw, blizzardpaw, gentlepaw, fuzzypaw, winterpaw. lek deg litt med sammensetninger og prøv å se om de passer sammen med hvem du er som person eller hvordan du ønsker å være med karakteren din.

Måten jeg fant nicket mitt på var for over 10 år siden. En venn av meg kalte seg CyberDuck, jeg syntes det var kjempekult så jeg og ville ha et nick. Cyber var obligatorisk da det var såååå kult og da måtte jeg ha et tilnavn. Flee fordi jeg følte meg så liten, men også fordi jeg ville være en lus på internett. Tenkte ikke så langt over det før, men har over tid gått ned til Flee da dette passer mye bedre i rollespillsammenhenger og liknende.

BinaryPaws

• Aktiv Fur
  • **
    • Vis profil
« Svar #3 på: 06. des, 2008, 16:16 »
Hmm...var litt vanskelig detta... har funnet noen jeg likte: firepawfox, redpawfox eller redfoxpaw
hehe.
« Siste redigering: 07. des, 2008, 00:32 av Hansemann »

Gray Fang

• Gjest
« Svar #4 på: 08. des, 2008, 08:15 »
beste jeg kan tenke på for en rev i denna sammenhengen hmmm... :P

tja Stickypaws! :P hehe ettter min viten om rever skulle det passe fint ^^  [w-happy]

Snøkrystall

• Über Fur
    • Vis profil
« Svar #5 på: 08. des, 2008, 08:49 »
Hmm.. Blir vel litt som random nicknames til du finner et vel?
Du kan jo også finne opp noe som har noe med deg og gjøre f.eks... Kanskje noe som du ikke helt har tenkt på før..
Er ganske dårlig til å finne på et kallenavn selv, men kan komme med en del forslag da  [laugh]

Forslag:
Firepaw
Firetail
FrostPaw
Tailsomega
Handypaws
Alfapaws
Powerclaws
SneakyFox
HellTails
Paws From Hell
Holypaws (litt orginal? x3)
FluffyTail
PowerFox
DeadlyClaws

Osv. Finnes nesten ikke grenser for hvor mye du kan kombinere :P håper det der hjalp noe ^^
Som sagt så er jeg selv dårlig til å finne på navn... Det beste navnet jeg har funni til meg selv er CustomFox som jeg bruker mer og mer nå ^^ Og Aurelius fikk jeg fra en annen fur :3

BinaryPaws

• Aktiv Fur
  • **
    • Vis profil
« Svar #6 på: 08. des, 2008, 12:51 »
jeg likte Redfoxpaw, og ifølge google er det ingen som bruker det. [laugh]
hva syntes dere da?

Zaty

• Hyperaktiv Fur
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
« Svar #7 på: 08. des, 2008, 13:55 »
Hmm, syns det blir litt for enkelt navn på en rev da. "Hey, der er Redfoxpaw, la oss hilse på ^_^"
Det blir litt for enkelt for min smak.

Men det beste med nicks er vel at du kan kalle deg hvaduennvil! Geirmund, Readme, Kremmlin osvosv. xD Obsobs don't mind the forslags, they suxxorxs.
Som sagt, du velger selv. Likte du Redfoxpaw, så kan du bruke det. ^^ Men for min del, siden du spør om andres mening, så blir det for enkelt. Det blir som å kalle barnet ditt Kvitguttfot. xD Oj det var faktisk litt morsomt... xD Men du ser pointet?

Klikketiklikk :D

BinaryPaws

• Aktiv Fur
  • **
    • Vis profil
« Svar #8 på: 08. des, 2008, 17:33 »
det trenger jo ikke å være skikkelig avansert heller da.

det enkleste er ofte det beste

Snøkrystall

• Über Fur
    • Vis profil
« Svar #9 på: 08. des, 2008, 21:46 »
Ja, det enkleste er oftes det beste ja.. Men synes at det kanskje blir litt som langt å si.. Det er kombinert med 3 ord, Noe som kan bli litt mye i enkelte sammenhenger.. Så sånt sett så er ikke akkurat det så veldig enkelt..
Men det er jo du som bestemmer, så vi kan jo ikke bestemme over deg.. Du får ta det du mener er best for deg ;3

BinaryPaws

• Aktiv Fur
  • **
    • Vis profil
« Svar #10 på: 09. des, 2008, 09:56 »
Ja. men jeg syntes det er veldig vanskelig å velge kallenavn selv. derfor spør jeg dere

Zaty

• Hyperaktiv Fur
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
« Svar #11 på: 09. des, 2008, 11:19 »
Vel, mitt nick kom fra min kjærlighet til Løvenes Konge. Er det noe spesielt du liker, som du kan assosiere nicket du vil ha med?

Som i.. Om du liker Kjønnheten og Udyret, så kan TheMonster være noe.. Om du liker Todd og Kopper, så kan Zodder være noe? xD

Ett nick skal være morsomt å velge. Om folk ikkje liker det, så får det være deres problem, det er du som skal like/elske ditt nick. Og eg har hatt så sykt mange som eg fortsatt elsker, men eg bruker da mest det eg har nå. ^^ Det kom fram da eg var 9 år gammel, tihi ^^

BinaryPaws

• Aktiv Fur
  • **
    • Vis profil
« Svar #12 på: 09. des, 2008, 11:26 »
Hmm.. Jeg er kjent for å drive veldig mye på pc, og jeg liker og drive med pc og teknologi.. få blanda inn det, eller noe sånt.. syntes, som sagt at det er vanskelig å finne på et kallenavn. Takk for alle forslag. Så jeg får se om jeg kommer på ett eller annet etter hvert.

Snøkrystall

• Über Fur
    • Vis profil
« Svar #13 på: 09. des, 2008, 12:18 »
Hm... Går an å få blanda det der på flere måter ja..

Teknofox (kan også forblandes med Techno, så anbefaler vel ikke akkurat den der.. )
Foxcomp
Foxologi

noen få forslag

Zaty

• Hyperaktiv Fur
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
« Svar #14 på: 09. des, 2008, 12:25 »
Uff, eg hadde ett kallenavn på ungdomskolen. xD Tha Terminator. XD
Det hadde ikkeno med The Terminator å gjøre. Eg bare NAILET tysk, fikk 6 på alle prøver og "knuste all motstand" i klassen og ble derfor sett på som en geek. x) Og siden eg gjorde det ganske bra ellers også, så ble kallenavnet ganske fort kjent, eg hørte det fra folk eg ikkje kjente også. xD Det var litt weird noen ganger, men helt greit.

Det morsomme var vel at det spredde seg i klassen også, husker godt den ene prøven. Det var historieprøve, og eg var syk, så eg fikk ikkje tatt den. Da de fikk den ut, var det en i klassen som fikk 6'er. Han var kjempekry og viste folk prøven sin.
Plutselig hører eg dem si "Heh, René hadde også fått 6 om han var frisk den dagen." og masse enige kommentarer.
Eg ble RØD som en tomat og gjemte meg godt bak studieboken. xD Men uff, litt dumt for han som fikk 6'eren da, all oppmerksomheten han ville ha ble dratt mot meg så fort noen nevnte at eg kunne nailet den prøven. Han ble ganske sur på meg da... *englefjes* Er ikkje min feil liksom, så eg ignorerte det. Det hadde vært noe annet hvis eg selv sa at eg ville fått 6... xP Lalala.

Og de forslagene, eg likte dem ikkje. xDD
Hmm, eg vet det var en side ett sted... *leite*
Ah, denne kanskje? www.behindthename.com
Og så er det en annen side også, men den husker eg ikkje. x) Håper det hjelper. *labbe rundt på jakt etter ett nytt garnnøste*

Snøkrystall

• Über Fur
    • Vis profil
« Svar #15 på: 09. des, 2008, 13:59 »

Det var da bare noen forslag jeg kom med rett på sparket, de på 30 sek eller no som, siden timen starta igjen :P
Men som sagt, Hansemann må jo finne et navn han liker godt, og kunne tenke seg å kalle seg selv for... Skal ikke være så vanskelig, tar bare litt tid før det eventuelt plopper inn i hodet :P

Gray Fang

• Gjest
« Svar #16 på: 09. des, 2008, 14:28 »
hehe jeg vet navn er vanskelig :P formeg i hvertfall så mine forslag blir bare tull ^^ Greier ikke engang finne noe for meg men hater å skifte :P s
[EDITED]
hmm har jo faktisk bytta en gang elelr to :P

men ja uansett point med detta er, at det er ikke så nøye bare ta noe DU liker trenger ikke være perfekt elelr likt av alle :P noe klager altid uansett hehe  [laugh]
« Siste redigering: 22. okt, 2009, 17:25 av Gray Fang »

Zaty

• Hyperaktiv Fur
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
« Svar #17 på: 09. des, 2008, 15:32 »
Det var da bare noen forslag jeg kom med rett på sparket, de på 30 sek eller no som, siden timen starta igjen :P
XD Eg tenkte meg noe sånt ja, lurereven. *rub your head*

Oh. Nicks. xD Om eg skulle lagd liste hadde den blitt ufattelig lang, hvertfall siden eg allerede vet hvor lang den er (A) *har skrevet en liste for hånd allerede* 8')

Men det mest suckye navnet må vel ha vært Bobba4. xD Eg lagde det slik at min tante ikkje skulle kjenne meg igjen. Så utfordret eg henne i Backgammon, og etter måneder med trening før dette, så klarte eg å slå henne i ett best-av-7 sett. ^^ Da var eg stolt da. Og Pappa hadde sagt at eg helst ikkje burde prøve meg mot tante helt enda, siden eg ikkje kom til å ha sjans. Seems like he underrestimated me <3 Det har han alltid gjort da, så det er ikkje noe nytt.. x)

Hmm, og så har vi K9zzz... xD Trooooor det var i min "fjortizz-periode" x)

Zaxx

• Aktiv Fur
  • **
  • iPhone 4s? aw yeah, gotta love Siri.
    • Vis profil
« Svar #18 på: 09. des, 2008, 19:52 »

tja Stickypaws! :P hehe ettter min viten om rever skulle det passe fint ^^  [w-happy]
Nok en vits om hvordan vi er sluts?? x3 usj... jaja tro hva dere vil x3
Lev sundt og godt, men husk å kos deg av og til også! :3

Zaxx

• Aktiv Fur
  • **
  • iPhone 4s? aw yeah, gotta love Siri.
    • Vis profil
« Svar #19 på: 09. des, 2008, 19:55 »
Hmm... kallenavn for rev... tja... Foxo, Rewen, RedFur, Whitebelly, Nominator? x3

er ikke sikker, men samle opp en del forslag her, rote dem litt rundt og velge noen du liker og blande dem litt rundt omkring da vettu :3
Lev sundt og godt, men husk å kos deg av og til også! :3

Chen

• Senior Fur
    • Vis profil
« Svar #20 på: 10. des, 2008, 07:34 »

Nok en vits om hvordan vi er sluts?? x3 usj... jaja tro hva dere vil x3

It's funny because it's true!  [laugh]
:P
Why wasn't I informed?

Snøkrystall

• Über Fur
    • Vis profil
« Svar #21 på: 10. des, 2008, 09:39 »
XD Eg tenkte meg noe sånt ja, lurereven. *rub your head*

Oh. Nicks. xD Om eg skulle lagd liste hadde den blitt ufattelig lang, hvertfall siden eg allerede vet hvor lang den er (A) *har skrevet en liste for hånd allerede* 8')
Er jeg så lur da? x3 (a)

Let us hear the list of names? :3
Den kan jo ikke være så lang? ^^

BinaryPaws

• Aktiv Fur
  • **
    • Vis profil
« Svar #22 på: 10. des, 2008, 11:08 »
Nå har jeg printa ut denna tråden og skal sette meg ned en dag og blande og mixe, og se om jeg finner fram til noe, men det er bare å komme med flere forslag hvis dere gidder og vil.

Zaty

• Hyperaktiv Fur
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
« Svar #23 på: 10. des, 2008, 13:08 »
For lurereven, siden han ville og spurte, så skal eg skrive opp alle mine brukernavn.
NB! Den er lang.

*kremte litt*
Orogon
Aner ikkje hva eg tenkte på. xD

Dutt
XD Gutt på en litt annen måte. (A)

Goggo
Dette brukte eg fordi det var mitt kallenavn eg fikk av min far, sånn at det var lettere å skille mellom min søster og meg istedenfor navn. x) Dadda var søster, Goggo var meg. Tåååpelig, men eg brukte det en stund.

Legomannen
Aaah, lego. Elsket det, derfor ble det til nicket Legomannen. xD

Perlemannen
Eg ble lei av lego og gikk over til perler på tekanne (eg satt med en bolle perler og en tekanne. Så puttet eg en og en perle på tekanna, og når bollen bar tom... Begynte eg på nytt ved å helle tilbake perlene. ENKEL MORRO? Yah? <3

Zaty
Breakthrough! Endelig fant eg ett nick eg likte. Bygd opp av to første bokstavene til Zazu og lagt til t og y som i Thank You. Yah, eg hadde rar fantasi, men høfflig. *nods*

Poppy
Pop-tiden. Ja. Bare fordi det er enkelt.

Poppin
Pop-tiden her og.

Poppkin
Pop-tiden, dette er vel det nicket eg har beholdt lengst av Pop-idéene. :3

Poppkino
Nicket ovenfor var tatt på en side eg skulle joine, da ble dette født.

Klopina
Eg bryter ut av Pop-tiden og kommer opp med noe....lejmere. (Y) Makes sense.

RMH
Jess, alle idéene var nå currently brukt opp, så da fikk det bli initialene mine.. x)

TeamRMH
En disput, hvor eg fikk stor støtte og eget "team" hvor eg ble leder o.o Eg vant disputen :D

Pichu
For my love for Pichu <3

TeamPichu
Ett annet lag-gruppe-ting. xD

TeamLightningPichu
Samme som over really.

Glopin
WTF. Eg fatter ikkje hva eg tenkte på, lol.

Loddenpolvott
XD Søtt ~ 

Tigerlilje
Eg byttet til dette fra det over.

Skyggeoutsider
Gud, dette nicket husker eg som om det var i går. Den største deppetiden eg noen gang har hatt o.o; Uff..

Max
Digget Max fra Dark Cloud 2 (Dark Chronicles), så derfor ville eg hete det en stund. ^^

Lebanan
Le da, banan. :D Bare morro-nick, lulz.

Keno
Dette nicket brukte eg og en venn av meg da vi delte konto en gang. Kort, enkelt og gøyalt. ^^

Bobba4
Denne har eg forklart ett annet sted, men kan ta det her og; eg brukte dette for å lure min tante, hun skulle ikkje vite at hun egentlig spilte backgammon og tapte i backgammon mot meg. <3 Det var artig.

TheBluemane
I sammenheng med Zaty.

Bluemane
Samme som over.

Løvemanke Koseklump
Samme som over. xD

ZatyBlues
Samme som over. XD

The Beast
Bare fordi eg elsker The Beast i Kjønnheten og Udyret.<3
Har litt flere tror eg, men sitter ikkje med listen nå. X)

Wolftale

• Über Fur
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
« Svar #24 på: 10. des, 2008, 13:45 »
Syns nå slike navn ska være noe du forbinder seg selv med, og som andre let kjenner deg igjen i. Selv har jeg bare byttet navn på fursonaen min engang og det var samme gangen som den byttet utseende :P