Skrevet av Emne: EUROFURENCE 15 (2009)  (Lest 63500 ganger)

Gray Fang

  • Gjest
Sv: EUROFURENCE 15 (2009)
« Svar #125 på: 02. mar, 2009, 00:25 »
Er omentrent 580 plasser hvis alle har 2 personer i hvert rom.

Og hvis noen tar med seg noen som er på w8ing list inn på sitt rom så de blir 3-4 så har jo ikke det noen invirkning på resten av køen.

Men hvis 4 stykker som alle har under 600 registrerings nummer blir på 1 rom da blir det liksom 2 mere plasser.


hvis det gir noe mening da :P

Tirga

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 665
  • Not used
    • Vis profil
Sv: EUROFURENCE 15 (2009)
« Svar #126 på: 02. mar, 2009, 02:08 »
Og, Regandor & co., det var mulig å dele bil med dere?

Det går sikkert det. :)
Har ikke hørt noe annet. Går bra for deg Tirga?

joda det går vell sikkert greit det =P 

"Counting down. All functions nominal. All functions optimal. Counting down. The center holds. The falcon hears the falconer. Infrastructure, check. Wetware, check. Everyone hang on to the life bar, please."

 Characters:   Tirga(Fox-cat) || Snowspott(Cat-cyborg-human) || Drak(Pony)

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: EUROFURENCE 15 (2009)
« Svar #127 på: 02. mar, 2009, 18:20 »
Supert! Og hva er den beste måten å betale for EF på? PayPal? Har fått en regning som jeg sikkert bør betale.

Og en annen liten ting... Vil man kunne få stygge blikk, eller bli tilsnakket, om man har et babyfur navnskilt eller om man f.eks. går med noe slikt som dette?

Honey

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • Daughter of Twillight
    • Vis profil
Sv: EUROFURENCE 15 (2009)
« Svar #128 på: 02. mar, 2009, 18:55 »
Så er EF betalt!! :D

Gray Fang

  • Gjest
Sv: EUROFURENCE 15 (2009)
« Svar #129 på: 02. mar, 2009, 18:58 »
Er en ting jeg lurer litt på nå da, Så er Tirga, regandor meg og Baxxter som kjører i samma bil?

Vel da Lurer jeg på hvilke dager har dere valgt? Jeg må betale snart :P

Jeg og pusen tenkte på å ikek ta early arrival virker litt bortkasta men vil ha late departure.
nå vet jeg ikke om det e nødvendig at alle har samma men hjelper sikkert :P
så vi sku funnet ut det litt kjapt.. skriver her for har ingen tlf nr eller msn adresser :P

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: EUROFURENCE 15 (2009)
« Svar #130 på: 02. mar, 2009, 19:02 »
Supert! Og hva er den beste måten å betale for EF på? PayPal? Har fått en regning som jeg sikkert bør betale.

Og en annen liten ting... Vil man kunne få stygge blikk, eller bli tilsnakket, om man har et babyfur navnskilt eller om man f.eks. går med noe slikt som dette?
Jeg har bare brukt paypal, så er vel den jeg vil anbefale siden jeg ikke har prøvd no annet..

Og for halsbåndet, tror vel det skulle gå greit..

Regandor

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 884
  • Kittyfox =3
    • Vis profil
Sv: EUROFURENCE 15 (2009)
« Svar #131 på: 03. mar, 2009, 00:46 »
Supert! Og hva er den beste måten å betale for EF på? PayPal? Har fått en regning som jeg sikkert bør betale.

Og en annen liten ting... Vil man kunne få stygge blikk, eller bli tilsnakket, om man har et babyfur navnskilt eller om man f.eks. går med noe slikt som dette?

å bruke en babyfur badge gjør nok ikke noe. O sånt halsbånd gjør nok ikke noe heller. tror ikke folk kommer til å tenke så mye på det. :)

men, jeg anbefaler at du krysser av for late departure, siden det er fest siste dage, så er kjekt med en ekstra dag til å slappe av på før man drar. :)

Awite

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 494
    • Vis profil
Sv: EUROFURENCE 15 (2009)
« Svar #132 på: 03. mar, 2009, 20:31 »
har selv valgt early arrival, iogmed at det er første gang man er der, så da har man litt tid til å gå og snuse litt på området, markere littegrann hvis nødvendig, se om det finnes (turist?)feller liggende omkring å slenge og sånt, før de fleste andre kommer ^^,

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: EUROFURENCE 15 (2009)
« Svar #133 på: 03. mar, 2009, 22:44 »
har selv valgt early arrival, iogmed at det er første gang man er der, så da har man litt tid til å gå og snuse litt på området, markere littegrann hvis nødvendig, se om det finnes (turist?)feller liggende omkring å slenge og sånt, før de fleste andre kommer ^^,

Må innrømme at dagen før conet var ganske kjedelig.. eneste som skjedde var å reg seg og ellers  finne ut hvor ting er på hotellet...

Awite

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 494
    • Vis profil
Sv: EUROFURENCE 15 (2009)
« Svar #134 på: 03. mar, 2009, 23:12 »
har selv valgt early arrival, iogmed at det er første gang man er der, så da har man litt tid til å gå og snuse litt på området, markere littegrann hvis nødvendig, se om det finnes (turist?)feller liggende omkring å slenge og sånt, før de fleste andre kommer ^^,

Må innrømme at dagen før conet var ganske kjedelig.. eneste som skjedde var å reg seg og ellers  finne ut hvor ting er på hotellet...

hum.. okay
valgte vel mest early arrivel mest i tilfelle man skulle rote seg bort et sted i tyskland, så da har man litt tid på seg å finne frem igjen hvis man skulle mot all formening bli borte et sted :3

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: EUROFURENCE 15 (2009)
« Svar #135 på: 04. mar, 2009, 00:34 »
Er en ting jeg lurer litt på nå da, Så er Tirga, regandor meg og Baxxter som kjører i samma bil?

Vel da Lurer jeg på hvilke dager har dere valgt? Jeg må betale snart :P

Jeg har valgt early arrival, late departure, men kan vel forandre det. Som sagt, vet ikke hvordan dette fungerer. Hadde dog håpet å fått sett litt av byen, tatt inn litt arkitektur og kultur, og fått kikket litt her og der. Kanskje sett om jeg fant noe Tysk happy hardcore musikk fra 90-tallet som jeg ikke har.

"Vår gruppe" bør vel samkjøres litt. Hvordan skal jeg ellers komme meg fra flyplassen til hotellet? [sad] Men, jeg skal dele rom med Kal, og jeg tror han kan ha valgt early arrival, late departure også. Jeg ikke om jeg da kan stryke av for early arrival eller ikke?

Hva er fristen for å betale etter at man har fått regning? Vil være temmlig opptatt de neste par dagene.

Honey

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • Daughter of Twillight
    • Vis profil
Sv: EUROFURENCE 15 (2009)
« Svar #136 på: 04. mar, 2009, 10:19 »
Early arrival / late departure has no influence on your stay at the con itself. It's just for the people who would like to take it easy, settle down and stuff before the con starts at full and the same goes when you are leaving.

You got 2 weeks to pay from the day you recive the payment details.

Tellos

  • Administrator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 992
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Sv: EUROFURENCE 15 (2009)
« Svar #137 på: 04. mar, 2009, 16:56 »
vel. du sier dagen før var litt kjedelig. Må vel si det blir mye det man legger opp til selv. Jeg brukte dagen før på å settle inn, gå omkring og hilse på folk. Lettere å bli kjent med folk når det ikke er så fantastisk mange der. Dagen før kunne jeg ikke vært foruten. Skal man komme på dagen og registrere seg så blir alt veldig stressete.
Dagen etter connet var godt med tanke på at jeg hadde dundrende hodepine og fyllesyke siste dagen, kunne ta ting med ro og trengte ikke å sjekke ut av hotellet tidlig på dagen. Fyllesyke blir ikke et problem i år da jeg ikke skal drikke på lang nær så mye, men da bruker jeg heller dagen på å henge med de jeg har blitt kjent med, evt ta en turisttur i byen og kjøpe suvenirer osv.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: EUROFURENCE 15 (2009)
« Svar #138 på: 04. mar, 2009, 18:54 »
vel. du sier dagen før var litt kjedelig. Må vel si det blir mye det man legger opp til selv. Jeg brukte dagen før på å settle inn, gå omkring og hilse på folk. Lettere å bli kjent med folk når det ikke er så fantastisk mange der. Dagen før kunne jeg ikke vært foruten. Skal man komme på dagen og registrere seg så blir alt veldig stressete.
Dagen etter connet var godt med tanke på at jeg hadde dundrende hodepine og fyllesyke siste dagen, kunne ta ting med ro og trengte ikke å sjekke ut av hotellet tidlig på dagen. Fyllesyke blir ikke et problem i år da jeg ikke skal drikke på lang nær så mye, men da bruker jeg heller dagen på å henge med de jeg har blitt kjent med, evt ta en turisttur i byen og kjøpe suvenirer osv.
Nå er jeg ikke så hyper som deg på å finne folk :P så det så-  eneste jeg gjorde første dagen var å bli rega, få en titt rundt og plage Felix med teite spørsmål =P
 Dagen etter syns jeg er grei å ha, sov nesten bort halve siste dagen =o det var egentli no dritt..

Gray Fang

  • Gjest
Sv: EUROFURENCE 15 (2009)
« Svar #139 på: 04. mar, 2009, 21:15 »
hmm da var ihvertfall Jeg og pusen min Comfirmed Paid, så da er vel det greit og ferdig håper jeg :P
Tok en dag etter men ikke før.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: EUROFURENCE 15 (2009)
« Svar #140 på: 05. mar, 2009, 05:08 »
Husk å spør han om de nå da :P siden han ikke ska til EF  [sad]

Felix

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 598
  • I'm a nomnivore. If it's nom, i'll eat it!
    • Vis profil
Sv: EUROFURENCE 15 (2009)
« Svar #141 på: 05. mar, 2009, 12:15 »
O.o;;
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Tirga

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 665
  • Not used
    • Vis profil
Sv: EUROFURENCE 15 (2009)
« Svar #142 på: 05. mar, 2009, 12:30 »
Husk å spør han om de nå da :P siden han ikke ska til EF  [sad]
ops  ::)

Men uansett;"PAID - Your registration is now officially complete".--  [cool]

« Siste redigering: 05. mar, 2009, 13:05 av Tirga »
"Counting down. All functions nominal. All functions optimal. Counting down. The center holds. The falcon hears the falconer. Infrastructure, check. Wetware, check. Everyone hang on to the life bar, please."

 Characters:   Tirga(Fox-cat) || Snowspott(Cat-cyborg-human) || Drak(Pony)

Honey

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • Daughter of Twillight
    • Vis profil
Sv: EUROFURENCE 15 (2009)
« Svar #143 på: 06. mar, 2009, 11:44 »
I'm still waiting for mine to get through. I send payments a few days ago but i havent heard anything yet

Gray Fang

  • Gjest
Sv: EUROFURENCE 15 (2009)
« Svar #144 på: 06. mar, 2009, 13:07 »
I'm still waiting for mine to get through. I send payments a few days ago but i havent heard anything yet

hmm... senda betaling for meg og Regandor samtidig i en betaling da.
Fikk svar etter ett par timmer eller noe sånt om at det var godkjent.

ett par dager virker da litt lenge

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: EUROFURENCE 15 (2009)
« Svar #145 på: 06. mar, 2009, 14:01 »
må si meg enig med Fangz.. men hvis du ikke har hørt noe etter  7 dager - ta kontakt! Tror det var noe slikt de anbefaler om ikke annet :3

VVolfsong

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 398
  • Rawr
    • Vis profil
Sv: EUROFURENCE 15 (2009)
« Svar #146 på: 07. mar, 2009, 01:26 »
Da er det snart på tide at jeg betaler min regning og dersom jeg har tenkt å bli med, men da må jeg nesten skaffe meg ett sted å sove. Eller rettere sagt ett rom der det finnes folk jeg i det minste vet navnet på før jeg annkommer.

Jeg har signa opp for early arrival/late departure og 2-mans rom. Noen som har en ledig seng ett sted?

Honey

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • Daughter of Twillight
    • Vis profil
Sv: EUROFURENCE 15 (2009)
« Svar #147 på: 07. mar, 2009, 02:29 »
Ah i got the confirm mail today :) I guess they were just buissy :)

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: EUROFURENCE 15 (2009)
« Svar #148 på: 09. mar, 2009, 08:15 »
Anyone driving through Denmark and got a spot for a needing fur?
veit ikke om du fortsatt trenger plass og om du eventuelt har sett denne tråden; http://forum.eurofurence.org/index.php/topic,1532.0.html

Mikio

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 521
    • Vis profil
Sv: EUROFURENCE 15 (2009)
« Svar #149 på: 09. mar, 2009, 11:56 »
Dette høres så gøy ut. Jeg vil så gjærne være med neste år.
Men når jeg hører alt styret om å komme seg til hotellet og få romkamerater så blir jeg nervøs  [laugh] Værtfall når det gjelder rgistrering. Jeg er ikke god på sånne ting.. Hehe
Heldigvis kjenner jeg en herfa så kanksje han gidder å dele rom med meg neste år. Det som er kjedlig er at jeg har type som ikke er interisert i dette eller er gammel nok neste år. For han er født så seint på året :-\
Så jeg håper jeg virkelig har nok penger neste år og noen kan hjelpe meg mye med alt dette her. Bestillinger er jeg ikke flink til heller.
Og hvis jeg blir med neste år så blir det første gangen min  :D