Verifiserte lenken, og ble vel gitt en melding om at min ordre ville bli "reviewed" av noen og greier. Men, jeg kan fortsatt forandre på ting etter det, håper jeg... ?
Og en bekjent og potensiell romkamerat fikk syvhundre-og-noe. Han vil da ikke komme med? Tror det vil kunne være vanskelig å finne noen andre som oppfyller kriteriene mine.
Du snakka noe om å registrere som et enkelt room, Og når du på mandag, "mest sansynligvis" får en email, der de ber deg begrunne hvorfor du skal ha et enkelt room, kan du jo bare forklare hvordan det er, og hvem som dah skulle hvære roomaten din
ellers dah.
Uansett, alle valgene du har satt inne på registreringa kan endres underveis, fram til betalinga, =P
Meg dah ?, vell informerte fangz her i går at jeg hadde litte gran problemer med å få comfirm mailen; dere vett den dere alle andre fikk med en gang derer trykka på knappen, Hihi, sente de en mail, og var faktisk dritt nervøs at jeg ikke hadde komt med alike vell.
hadde registrert gotmail, istedenfor hotmail,.... "rofl"
Uansett problemet er løst xD
Weeeeeeeeeee
Nå trenger jeg bare å finne noen som enten, vi dele room med meg,..
Eller vil splitte på nedreisen, siden jeg skal nok leie meg bil igjen,.. "tåg er uaktuelt"
Tror at denne gangen skal jeg nok infomere at jeg er en world campion kandidat i rulling i senga,.
hihi, huska at roomisen min i fjor, snudde seg automatisk litt vekk, når jeg begynte å komme fornærme, så han datt faktisk ut av
senga en gang...
OG ANGÅENDE PASSORD,..
dere har egentlig fått passordet allerede =P
på den comfirm linken står det en addresse og alt etter "p=" er passordet deres