Da er det desember igjen og bare en måned eller to før billettene for neste EF legges ut for salg. Jeg ønsker å mase folk til å bli med for jeg vil ha et bedre oppmøte enn i fjor.
ÅRETS DATO: Eurofurence 15 - 26.8.2009-30.8.2009
FAKTA:
I fjor gikk billettene ut på bare noen få timer. Det ble lagt ut noen få ekstrabilletter, noen få løsninger på alternativer og reservehotellet.
Det var et sted mellom 700 og 1000 deltakere.
11 nordmenn ankom hotellet hvorav3 faktisk hadde med seg full suit.
EF har en avtale med fjorårets hotell om at de kommer til å bruke det hotellet med mindre de kommer over et som passer bedre til veksten av EF (det var temmelig fult i fjor)
Pris for å attende er ca 1200kr (opp til 2000 tror jeg avhengig av romvalg og sponsoravtale)
Mine totale reisekostnader for i fjort var på 2800NOK (Tog fra steinkjer til Trondheim (150kr), tog fra Trondheim til Oslo(250kr), fly fra Oslo til Frankfurt(2000kr) og carpool fra Frankfurt(~?) til Ringberg Hotel) jeg bestilte flybillettene i mars (tidligere er billigere) og togbillettene i mai/juni
Romdelingen foregikk slik i fjor: Det finnes enkeltrom, de er ganske dyre, men de finnes. Dobbeltrom er standarden, men pga plassmangel i fjor åpnet de for 4stk pr rom, men alle måtte betale full pris.
Litt nedenfor hotellet (hvis det blir Ringberg) ligger restauranten "Crasy Horse". De serverer den beste biffen i historien x.x
Offisiell nettside :
http://www.eurofurence.org/EF15/ (informasjon kommer snart) trykk på coming soon linken for å komme til forumet dems.
Årets tema er "Arabian Nights".
VIKTIG INFO:
Jeg skal dit :p
Dere finner meg kanskje i dealers den x.x (planen er å dele et bord med en eller flere venner)
Jeg skal ikke drikke like mye som i fjor
Spriten er så fantastisk billig x.x
PLAN:
Jeg ønsker å få med flere folk. Jeg vet flere har blitt gamle nok og flere har kommet seg i jobb osv. Det er meget å anbefale å spare opp noen kroner nå og evt ta GODT vare på julegavepengene for når billettene først blir sluppet så går de fort. Jeg ønsker på det hardeste at vi får til fler enn 11 i år. Paserer vi 13 blir det den største samling av furs på et sted ^^
Jeg ønsker at alle som vil være med på turen tar kontakt med meg. jeg ønsker å lage en skikkelig kontaktliste slik at vi holder os lettere sammen. Jeg ønsker også at vi finner en fellesmåte å reise på, et lite reisecon før connet :p Turen tilbake i år var fin da Kal, Felix, Joon, Wolftale, Aikho og jeg reiste tilbake sammen.
Med denne posten ønsker jeg diskusjon, SPØRSMÅL!! og forsøk på svar :p Halvparten av forumpostene mine kom fra fjorårets EF tråd :p
Jeg ønsker også å høre deres planer om reisemåte, priser osv. Legg ut all info angående reise her. Denne tråden kan også brukes til å finne roomies på connet. (hvis dere ikke finner noen selv kan dere havne på rom med en random ikkedusjende fur fra (insert country here) som stacker litt for mange sexleketøy og en total mangel på sjenanse eller skam :p ) jeg ønsker til og med at dere poster erfaringer fra fjoråret her.
BTW - Legg gjerne inn Livejournal postene deres om årets EF da det sikkert er mange her som undres hva pokker som foregår der.
UPDATE nr 1mill:
Registreringen vil være i januar.
Dato er 26. til 30. august
Location er fastsatt og er Ringberg Hotel i Suhl.
en liten ekstrainfo:
Det er mulighet for å bestille "day before" og "day after", noe som betyr at du kan komme dagen før og reise dagen etter. Det koster litt ekstra, men da får du ei full uke med con. Jeg gjorde det i fjor og skal gjøre det i år igjen. Det er VELDIG ønskelig at dere også gjør dette.