Da har Microsoft og Sony vist fram konsollene sine, prata om specs, funksjoner og det som er, og i tillegg annonsert hva de har av spill på lur.
Så da er nå spørsmålet; Hvem her inne har tenkt å hive seg på den neste generasjonen med konsoll?
I så fall hvilken?
Xbox one?
Play Station 4?
Nintento Wii U?
eller kanskje flere av de?Jeg tenker nå å hive meg på, og for min del blir det en PS4.
Nintendo har nå vært ute med sin Wii U en liten stund nå, men har ingen planer om å kjøpe den.
Nintendo for min del slutta ved N64/Gamecube
Xbox One dropper jeg, synes funksjoner/restriksjonene blir i overkant for meg kontra PS4.
Kinect har jeg aldri vært interessert i, så synes det er en uting at den er påbudt med xbox one.
hvorfor skal de absolutt påtvinge folk å ha et kamera med innebygd mikrofon på rommet sitt? >.<
Dessuten syntes jeg online-kravet er kjipt. Det blir nå mer prinsipielt enn noe annet. Nett har jeg, men synes forsatt det er unødvendig med et online-krav for en konsoll.
Bruktspill-sperra blir mer prinsipielt det også, men dog synes det har vært kjekt å kunne ha den muligheten til å kunne kjøpe brukte spill; spesielt eldre spill er vanskeligere å finne nytt.prisen hjelper ikke stort på heller
Så ja, blir kun Play Station 4 for meg
Ikke no onlinekrav, ikke no bruktspill-sperre og ikke no påtvungen
kinect-sak Move-kamera
Ekslusives har ikke no særlig for min del å si, finner alltids no spill å spille
(ps. Rett meg opp hvis det er noe feil informasjon her ^^)
Edit:
Microsoft har tatt en 180 og sagt at de tar vekk bruktspill-sperra og nettkravet.
http://www.gamer.no/artikler/147906/microsoft-dropper-nettkrav-og-bruktsperre-i-xbox-one/Forandrer ingenting for min del;
Holder meg til PC for det meste, og kjøper en PS4 da jeg synes det er kjekt å kunne slenge seg ned i sofaen og slappe av med no konsoll spill