Som en MineCraft fan ble jeg glad over å finne andre spillere i forumet, jeg ble også glad over å finne en offisiell FTB NorPaws server, like før jeg oppdaget at den var lagt ned på grunn av problemer med interesse/serverens ytelse/hostens inkompetanse.
Jeg kommer med et forslag for en host.
WoBhosting.com hoster MineCraft Bukkit servere og andre servere etter ønske med en enkel-å-bruke bestillings side.
Bukkit bestillingen deres har valg for betalings syklus, mengden ram (min-256 MB, max-8 GB), plasser (gratis uansett antall), antallet plugins de installerer for deg og fast IP. Når du velger det du vil ha regner den sammen de faste prisene på valgene og gir deg det totale beløpet for perioden du betaler for.
Du kan også velge mellom plassering i Europa (Frankrike) og USA (California), og hvilke av 2 kontroll paneler du vil bruke for å kontrollere serveren.
De leverer varene som lovet og uten spørsmål.
Måten jeg kom i kontakt med WoBhosting var gjennom deres faste server WoB eller World of Bros som det er forkortelse for.
WoB ble opprettet da MineCraft var i alpha. Eieren, Brent, lette etter hoster som kunne hoste det som da var topp-100 serveren hans(I gull-alderen var WoB en topp-10 server som fikk rundt 500 whitelist søknader hver dag)
På leting etter en host som forstod problemene han hadde (lag som oppstod etter en måneds bruk, eller noe annet) var han innom flere av dem, alle med liknende problemer. Tilslutt bestemte han seg for å hoste seg selv og å hjelpe andre på veien. Etter en stund ble WoBhosting.com opprettet for å hoste servere og å hjelpe både kunder og andre, fordi de forstår problemene du ofte har.
Etter å fortelle dere dette vil jeg bare si det rett ut for å få det klart.
Jeg anbefaler WoBhosting.com på det sterkeste.
I tillegg kjenner jeg Brent. Meget hyggelig fyr, positiv og åpen til sinns, herlig å snakke med om problemer fordi han lytter. Han kommer også av og til på WoB for å sjekke hvordan det går.