menallevetjoatgudikkefinnes lolololol.
Neida, men det er jo ikke sikkert det var The Big Bang som skapte alt og ingenting, da. Det kan for all del ha vært andre ting, de har bare funnet ting som kan tilsi at det var et gigantisk smell som lagde universet vårt en gang for lengesiden. Ingen av oss var der, så ingen av oss kan huske det, lol. Så denne teorien her er egentlig like sannsynelig som The Big Bang, imo.
Big Bang er en større mulighet enn dette de har kommet opp med. Jeg sier ikke at det er feil, men dette er, hva de baserer dette på, selv Gud har mer troverdighet.
Jeg synes dette blir litt for dumt å kunne si noe sånn som de gjør. De fant en unormalitet..Men her i går trodde alle at Universet var uendelig, gikk ut i evigheten og forbi, I dag har det en ende ser det ut som..Hva er imellom imellom disse universene? Det samme tomrommet mellom partikler i vårt univers?`Gjør det da ikke resten som er forbi til..Univers?
Eller vil jeg ende ved Universets ende og innse at vi lever i en fiskebolle? Når blir da grensene mellom ett univers startet og ett annet ender? Vi vet jo ikke engang om vårt univers er uendelig, vi ser så vidt utenfor vårt solsystem og likavell skal de begynne å stadfeste at det er flere uendeligheter? Jeg sier ikke at det er ett faktum, men, de har for lite å vise fram til, for lite å fortelle..Høres mer ut som en forsker som bare vil se navnet sitt på trykk
La meg sette det litt på kanten med en litt ekstrem ting, men, i bunn og grunn det samme..
Se en kanin kan fly! Den er i luften! Det er en unormalitet..I bunn og grunn er det "my foot to its ass" som fikk den til å fly..Disse unormalitetene kan være så mye mer enn ukjente univers.
Kan bli litt sett på som
"Hva er 1+2?" "Kvadratroten av 9" Riktig, men mer vanskelig enn det spørsmålet ber om..Igjen, vi har problemer med å nå Mars og her prater de om eksistensen av andre univers? Er det meg eller er det noe her som har fallt bak eller noen som har fått ett lite for fort fremdrift?
IMHO: Dette betyr nóg ingenting, det er for langt fremme til engang å bry seg om vi lever i en fiskebolle eller ikke..Dette er lik som å fortelle en førsteklassing om åssen det er på siste året på universitetet...Fint å vite, men egentlig litt for langt frem til å bry seg..La oss heller finne ut åssen vi skal forlate vår eget solsystem på en trygg måte, så kan vi prate om fiskeboller og ingenting som er imellom