Har du last.fm?Bli med i gruppen vår!
jeg satt på en cafe med en vennine og da hun gikk på do satt jeg og dagdrømmet,da hørte jeg en samtale mellom to fyrer bak meg som snakket om denne siden og snipp snapp snute her er jeg ^^ :3
Sitat fra: GaeaLucia på 19. mai, 2013, 22:11 jeg satt på en cafe med en vennine og da hun gikk på do satt jeg og dagdrømmet,da hørte jeg en samtale mellom to fyrer bak meg som snakket om denne siden og snipp snapp snute her er jeg ^^ :3Noen ide om hvem det kan ha vært, nå som du har truffet noen av oss? xD
Sitat fra: Leophan på 29. jul, 2013, 21:15Sitat fra: GaeaLucia på 19. mai, 2013, 22:11 jeg satt på en cafe med en vennine og da hun gikk på do satt jeg og dagdrømmet,da hørte jeg en samtale mellom to fyrer bak meg som snakket om denne siden og snipp snapp snute her er jeg ^^ :3Noen ide om hvem det kan ha vært, nå som du har truffet noen av oss? xDnei fremdeles ingen anelse hvem som satt der i den tid men jeg så ikke så godt på de men det var to menn XD
hei hei og velkommen hit Er faktisk ikke så langt unna asker selv. Holder til i heggedal for tiden. Hvis du føler deg modig nok må vi vel prøve å få deg med på en liten samling her i hiet en gang også.