Har du last.fm?Bli med i gruppen vår!
Fant ikke bildet jeg så etter, men:
This... ouo for øyeblikket
Gifen jeg fant til tokes
Sitat fra: Arrius på 16. mai, 2013, 20:48Gifen jeg fant til tokes Hvor er den?
Det der var ihvertfall noe av det søteste jeg noensinne har sett.. Og har det noe med metroid å gjøre? Synes jeg ser samus nede i hjørnet.
Jeg fant ikke noe søtere enn dette... Dette bildet har ligget på pcen min lenge av en eller annen grunn. Snublet over den i bildemappen min nå så jeg kan vel like så godt poste den her.
Sitat fra: AuPurchal på 27. mai, 2013, 22:05Det der var ihvertfall noe av det søteste jeg noensinne har sett.. Og har det noe med metroid å gjøre? Synes jeg ser samus nede i hjørnet.Metroid: Other M. Spill spillet så jeg ikke spoiler noe mer.
Sitat fra: SarahLynx på 27. mai, 2013, 22:09Sitat fra: AuPurchal på 27. mai, 2013, 22:05Det der var ihvertfall noe av det søteste jeg noensinne har sett.. Og har det noe med metroid å gjøre? Synes jeg ser samus nede i hjørnet.Metroid: Other M. Spill spillet så jeg ikke spoiler noe mer. Er det til wii? Jeg har bare metroid prime 3: Corruption og jeg har enda ikke kommet noe særlig langt på det. Jeg synes det er et veldig forvirrende spill.
Sitat fra: AuPurchal på 27. mai, 2013, 22:20Sitat fra: SarahLynx på 27. mai, 2013, 22:09Sitat fra: AuPurchal på 27. mai, 2013, 22:05Det der var ihvertfall noe av det søteste jeg noensinne har sett.. Og har det noe med metroid å gjøre? Synes jeg ser samus nede i hjørnet.Metroid: Other M. Spill spillet så jeg ikke spoiler noe mer. Er det til wii? Jeg har bare metroid prime 3: Corruption og jeg har enda ikke kommet noe særlig langt på det. Jeg synes det er et veldig forvirrende spill.Sjekk 'objectives' i loggen da Og ja Metroid Other M er det