Tittei du liksom julenisse som gir oss merkelige gaver til jul, (mange av dem er dessverre ikke alltid like velkommene). I år håper jeg på å få:
- iPod (Da mp3 spilleren min er litt skeiv)
- EF billetter med penger til opphold og flybilletter
- Penger er alltid velkommen
- og selvfølgelig, snø på julaften
Amen
Er det liksom noe gæli å være skeiv også nå?
Kjære julenissen, jeg ønsker alle kunne labbli med det her religionstøvet, da andre blir så sure når noen religiøserer noe annet enn dem sjøl. Jul, påske, nyttår, halloween og himmelspretten kommer jo til å være igjen uansett; sånn at handelsstanden får religionsherredømme og deler overskuddet med Hallmark.
Er det flere enn meg som opererer med flere ønskelister? Hver gang opphavet spør meg hva jeg ønsker meg, så ljuger'a jo. Hu vi'kke vite hva jeg ønsker meg.. hu vil vite hva hu bør syns jeg trenger. Hadde jeg f.eks. ønska meg en stor mp3-spiller, eller ett Wii spill eller en ny spillkonsoll.. så får jeg jo alltid til svar at enten så er det dyrt, eller så er det ikke noe jeg "trenger". Men - er ikke det ofte hele greia med å ønske seg noe? Fordi man ikke kan/vil kjøpe noe sjøl.
Trenger jeg tre par nye sokker, eller ett håndkle og 2 liter såpe så kjøper jeg da sånt sjøl. Bortsett fra såpa da.. kjøper ofte det i litt mindre forpakninger.
Eller er jeg helt ensom og alene i verden om dette?