Og arrius, kanskje ikke gjøre narr av trådene folk lager? Fyfy. En seriøs tråd fortjener seriøse poster.
nå var det faktisk ikke ment som en spøk, men ser hvor det kan bli tatt som en spøk :p i min værden kan slikt være morsomt.
så sarah, jeg beklager om såret deg :/
selv er jeg ikke for politikk, det meste av spesielt Norsk politikk gjør meg enten sint, lei, eller deppa. dyre politikken er ikke noe å skryte av i Norge, ei sammfertsels politikken..
men for all del, alt har sin plass på forumet føler ialle fall jeg for, ser ikke noe problem med å ha et underforum, det er jo ikke dommedag fordet, og de som ikke liker det slipper å trykke på det, de TRENGER ikke å å gå inn der.
Takk, men det går bra. Har møtt mer motgang når jeg hår foreslått ting her på forumet før så jeg tåler det så lenge det ikke varer for lenge
Jeg liker nettopp det siste du nevner som på igjen styrker og samtidig bøyer det Atrox nevner om nødvendigheten for underforum på grunn av liten aktivitetet. Å kunne samle politikk på et sted vil jo organisere forumet bedre, er dere ikke enige? Viktige og seriøse tråder vil bli samlet på et sted? Og aktivitet skal vel ikke ha noe å si over organisering uansett hvor mange som kommer til å ta del i det eller ikke?
Jeg ser heller ikke det store behovet for et politisk underforum, eller politisk debatt her inne i det hele tatt.
vi har nå VGD og lignende steder å diskutere slikt.
Jeg har nå forsåvidt likt politiske debatter en tid tilbake, men føler at det meste bare havner i uenigheter, skitkasting, hat osv..
Jeg stemmer nå for å holde politiske debatter ute av forumet her, og de som har et behov for å disktuere politiske saker har nå flere andre forum hvor dette er mulig å disktuere
Nja.. å utelukke politiske diskusjoner helt fra forumet er da ikke nødvendig. En kan holde seg saklig og ty til rapporterknappen om folk tyr til skitkasting. Er nok en del tema jeg hadde likt å diskutere på dette forumet, nettopp fordi jeg kjenner en del av medlemmene her.
Det er derfor jeg syns det hadde vært godt å hatt et eget underforum som var tillegnet politikk her på NorPaws. Jeg føler på ingen måter at det er passende å diskutere politikk i
Bjeff, Mjau, Mø rett og slett fordi det spesifiseres som "Generell, friflytende snakk." Politikk er ikke friflytende snakk, politikk er saklig.
Når det kommer til
Dyr og Natur. Så ser jeg hvordan deler av politikken kan passe inn der. "Flere furs har et spesielt forhold til dyr og natur, og miljøproblemene står for tiden høyt på verdenssamfunnets agenda." Det ekskluderer derimot saker som vi kan se i nyhetene i dag, som er
Kampen mot Anoreksi, Tiggerproblemet og TerrorsikkerhetÅ skal legge disse sakene i forskjellige underforum blir bare rotete.
Jeg har utrolig lite lyst til å bytte forum for å snakke om politikk. Dessuten har jeg lyst til å diskutere med furries, ikke tilfeldige Per og Pål fra Alta. Det er en stor grunn til at jeg kommer med forslaget om underforum tillegnet politisk snakk.