Skrevet av Emne: Hurra, jeg reintroduserer meg selv!  (Lest 7796 ganger)

AntiVanter

• Senior Fur
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Hurra, jeg reintroduserer meg selv!
« på: 08. apr, 2013, 11:46 »
Som tittelen sier, egentlig. Heisann! Jeg heter Helene, men går under aliaset antiVanter, du kan kalle meg Anti eller Helene eller hva du vil, egentlig. Jeg er sytten, snart atten, år og bor på Sørlandet.

Jeg har vært medlem her på NorPaws siden jeg var tretten eller så, men gikk da under navnet Helene_SilverWolf om jeg ikke husker helt feil. Jeg har vært interessert i antropoformistiske (staves det slik?) dyr siden... mer eller mindre alltid, men oppdaget furryfandomen da jeg var 11-12 år gammel, så du kan vel si jeg har lurket rundt her i en del år, og nå synes jeg det er på høy tid at jeg skaffer meg noen norske furvenner jeg kan plag- øh, snakke med.

Spesiell shoutout til de to folka jeg møtte i går i døra på Banzaicon som oppfordret til reintroduksjon her. Hei til dere, om dere leser! 8D

Så, furryfaktaene om meg. Jeg er i en identitetskrise deluxe i og med at jeg redesigner fursonaen min, men jeg lander nok mest sannsynlig på en ulv igjen. Ikke direkte originalt, men hallo, det er meg. 8D Avataren min er en eeeeeldgammel tegning av den gamle fursonaen min, Helene. Vi får se hvordan det går å redesigne henne, det blir nok spennede.

Hva mer om meg? Jeg driver med teater, jeg synger, jeg er en nokså dårlig cosplayer, jeg har en forkjærlighet for kosedyr og jeg elsker kjoler, særlig retrokjoler. Jeg har en teori om at livet hadde vært mye bedre om det var en musikal. Jeg bruker mange timer på å gråte over Doctor Who og Sherlock, pluss en million andre serier og filmer. Og spill.

Nå har jeg skrevet ekstremt mye om meg selv, så det får holde for denne gang. Dere får heller spørre om det er noe!

Jeg ser frem til å snakke mer med dere! 8D

PS: Om jeg plutselig forsvinner fra forumet over perioder, er det bare fordi jeg lever et nokså travelt liv, men jeg skal prøve å være aktiv så godt jeg kan!

Exodai

• Hyperaktiv Fur
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hurra, jeg reintroduserer meg selv!
« Svar #1 på: 08. apr, 2013, 12:00 »
Hei Helene og velkommen til (bake? hvis det er riktig å si) til Norpaws!  [w-happy]

Når det gjelder fursona, ta det du liker absolutt best, uorginalt eller ei, alle har hver sin smak. ;) (Ulver er best da! Tihi!)

Sherlock er en knallgod serie, men er fortsatt irritert over den sykt forvirrende slutten på sesong 2, gleder meg til vi endelig får vite hva som egentlig skjedde i neste sesong.

Hvis du har lyst å snakke med andre rufser så kan du ta en kikk på skype tråden her på forumet.
Kan også legge til meg hvis du vil, bare send en PM. (Er veldig beskjeden da så kan hende det ikke blir så mye snakking i starten xD)

« Siste redigering: 08. apr, 2013, 12:06 av Exodai »
FurAffinity          DeviantArt

AntiVanter

• Senior Fur
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
« Svar #2 på: 08. apr, 2013, 13:17 »
Hei Helene og velkommen til (bake? hvis det er riktig å si) til Norpaws!  [w-happy]

Når det gjelder fursona, ta det du liker absolutt best, uorginalt eller ei, alle har hver sin smak. ;) (Ulver er best da! Tihi!)

Sherlock er en knallgod serie, men er fortsatt irritert over den sykt forvirrende slutten på sesong 2, gleder meg til vi endelig får vite hva som egentlig skjedde i neste sesong.

Hvis du har lyst å snakke med andre rufser så kan du ta en kikk på skype tråden her på forumet.
Kan også legge til meg hvis du vil, bare send en PM. (Er veldig beskjeden da så kan hende det ikke blir så mye snakking i starten xD)

Hei du!

Tusen takk for hyggelig velkomst! 8D

Mhm, helt enig! Ser ikke hensikten i å velge et fancy dyr jeg ikke relaterer meg til uansett.

Så bra du liker Sherlock! 8D Ja, det er nok litt forvirrende, enda mer forvirrende er det om du går på for eksempel Tumblr og sjekker forskjellige teorier om hva som skjedde, fandomet er ekstremt flinke til å finne opp gode teorier. Heldigvis er det ikke sååååå lenge til sesong 3 nå, da.

Jeg skal ta en titt! Og jeg PMer deg. :) Om du er sjenert så gjør ikke det noe, jeg er veldig tålmodig og forståelsesfull på slik, så ikke bekymre deg! Jeg ser frem til å li bedre kjent med deg.  :)

passera

• Aktiv Fur
  • **
    • Vis profil
« Svar #3 på: 08. apr, 2013, 14:31 »
haha hvordan går det ann å være en dårlig cosplayer? XD ( med mindre det ofc ser helt herpa ut x3 ) og griner over doctor who faktisk x3 oh well velkommen uansett ^^

Bird

• Overaktiv Fur
  • Gnarly
    • Vis profil
« Svar #4 på: 08. apr, 2013, 14:34 »
Velkommen skal du være!
Virker som det ble en del nye furs fra Banzaicon i år. :3
Selv møtte jeg kun gamle kjente der. :P

AntiVanter

• Senior Fur
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
« Svar #5 på: 08. apr, 2013, 15:00 »
haha hvordan går det ann å være en dårlig cosplayer? XD ( med mindre det ofc ser helt herpa ut x3 ) og griner over doctor who faktisk x3 oh well velkommen uansett ^^

Haha, jeg vet ikke, jeg føler bare ikke cosplay er mitt sterkeste felt. 8D Jepp, det stemmer ganske godt overens med hva jeg ofte gjør. Eldre episoder, da, vel og merke. Tusen takk skal du ha! ;3; Hyggelig å møte deg.

Velkommen skal du være!
Virker som det ble en del nye furs fra Banzaicon i år. :3
Selv møtte jeg kun gamle kjente der. :P

Mange takk, Bird! Hyggelig å møte deg!

Jeg er faktisk en ganske gammel fur, men etter Banzaicon fant jeg ut at jeg like gjerne kan reintrodusere meg selv. Jeg er ikke like furry som jeg var, men det står fortsatt sterkt hos meg, og jeg vet det er masse fine folk i fandomen, så... ja, det var vel historien om reintroduksjonen!

Six

• Über Fur
  • Purrr :3
    • Vis profil
« Svar #6 på: 08. apr, 2013, 17:05 »
Hallaisen!

jeg kan jo si meg frivillig til å bli plaget om du vil huehuHUEHUEUE. (jeg heter glowtard på skype)

Når det gjelder identitetskrise, helt siden jeg ble furry selv (11-13 års alderen elns idk! tidlig 2009 iaff) så har jeg hatt problemer med hva jeg vil bli sett på som som furry. Jeg har kommet fram til en litt mer original blanding enn ulv: http://www.norwegianpaws.org/forum/index.php?topic=3339.0 og man kan jo si jeg er godt fornøyd! Og jeg mener, når jeg klarer det, da klarer du det og! aww yiss!

du får adde meg på skype om du tørr, jeg biter ikke hardt, tror jeg! xP

AntiVanter

• Senior Fur
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
« Svar #7 på: 08. apr, 2013, 19:43 »
Hallaisen!

jeg kan jo si meg frivillig til å bli plaget om du vil huehuHUEHUEUE. (jeg heter glowtard på skype)

Når det gjelder identitetskrise, helt siden jeg ble furry selv (11-13 års alderen elns idk! tidlig 2009 iaff) så har jeg hatt problemer med hva jeg vil bli sett på som som furry. Jeg har kommet fram til en litt mer original blanding enn ulv: http://www.norwegianpaws.org/forum/index.php?topic=3339.0 og man kan jo si jeg er godt fornøyd! Og jeg mener, når jeg klarer det, da klarer du det og! aww yiss!

du får adde meg på skype om du tørr, jeg biter ikke hardt, tror jeg! xP

Heisann sveisann!

Jeg skal slenge deg inn i kontaktlista om et snaut øyeblikk! Takker, forresten. 8D

Uhhhh, nydelig~! 8D Digger han/hun (beklager, det sto genderfluid, så bare si hva du eventuelt foretrekker, så skal jeg rette opp!), seriøst kult design. 8D Og artig personlighet~

Takk for hyggelig velkomst!

Arrius

• Hyperaktiv Fur
    • Vis profil
« Svar #8 på: 08. apr, 2013, 19:54 »
Som tittelen sier, egentlig. Heisann! Jeg heter Helene, men går under aliaset antiVanter, du kan kalle meg Anti eller Helene eller hva du vil, egentlig. Jeg er sytten, snart atten, år og bor på Sørlandet.

Jeg har vært medlem her på NorPaws siden jeg var tretten eller så, men gikk da under navnet Helene_SilverWolf om jeg ikke husker helt feil. Jeg har vært interessert i antropoformistiske (staves det slik?) dyr siden... mer eller mindre alltid, men oppdaget furryfandomen da jeg var 11-12 år gammel, så du kan vel si jeg har lurket rundt her i en del år, og nå synes jeg det er på høy tid at jeg skaffer meg noen norske furvenner jeg kan plag- øh, snakke med.

Spesiell shoutout til de to folka jeg møtte i går i døra på Banzaicon som oppfordret til reintroduksjon her. Hei til dere, om dere leser! 8D

Så, furryfaktaene om meg. Jeg er i en identitetskrise deluxe i og med at jeg redesigner fursonaen min, men jeg lander nok mest sannsynlig på en ulv igjen. Ikke direkte originalt, men hallo, det er meg. 8D Avataren min er en eeeeeldgammel tegning av den gamle fursonaen min, Helene. Vi får se hvordan det går å redesigne henne, det blir nok spennede.

Hva mer om meg? Jeg driver med teater, jeg synger, jeg er en nokså dårlig cosplayer, jeg har en forkjærlighet for kosedyr og jeg elsker kjoler, særlig retrokjoler. Jeg har en teori om at livet hadde vært mye bedre om det var en musikal. Jeg bruker mange timer på å gråte over Doctor Who og Sherlock, pluss en million andre serier og filmer. Og spill.

Nå har jeg skrevet ekstremt mye om meg selv, så det får holde for denne gang. Dere får heller spørre om det er noe!

Jeg ser frem til å snakke mer med dere! 8D

PS: Om jeg plutselig forsvinner fra forumet over perioder, er det bare fordi jeg lever et nokså travelt liv, men jeg skal prøve å være aktiv så godt jeg kan!

hm, interesting, some what a long post, and just 2 smilies? hmm.

:pp anywho, velkommen tilbake ^^ satser på at vi greier å "holde" på deg her :)

The more i learn about people, the more i like my dog.

ToraLily

• Über Fur
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
« Svar #9 på: 08. apr, 2013, 19:55 »
VEEEEEEEEEEEELKOMMEN!!!!!!!!! ^U^ tilbake... =)

ScandiYatt

• Aktiv Fur
  • **
  • Dumb Mutt
    • Vis profil
    • FurAffinity
« Svar #10 på: 08. apr, 2013, 21:01 »
Velkommen tilbake til NorPaw's forumet!!

Og sørlending!! FTW!! HIGH 5!

Ulvi Yuitza

• Aktiv Fur
  • **
    • Vis profil
    • FurAffinity
« Svar #11 på: 08. apr, 2013, 23:19 »
Velkommen til Norwegian paws  [laugh]
Life is too short. Enjoy it to the fullest. Keep doing what makes you happy~

AntiVanter

• Senior Fur
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
« Svar #12 på: 09. apr, 2013, 08:27 »
(Tror ikke det går an å quote så mange som jeg må nå i en post, så jeg bare dropper det for å unngå å dobbeltposte, og svarer heller på gamlemåten. 8D)

Arrius: Haha! Jeg skriver ofte myyyye, beklager for det, og jeg føler at bruken av utropstegn veier opp for mangelen av smileyer. 8D Men tusen takk for hyggelig velkomst!! Ja, dere får prøve~

Furry.MakiToraKoneko: Tuuuusen takk~! ;3; Hyggelig!

iRenia: Takk takk~! Jaaa, HIGH FIVE! Noe sier meg at du også er herfra? 8D

Ulvi Yuitza: Tusen takk for hyggelig hilsen~! <3

ScandiYatt

• Aktiv Fur
  • **
  • Dumb Mutt
    • Vis profil
    • FurAffinity
« Svar #13 på: 09. apr, 2013, 19:06 »
Amma sørlending delux!
Bosatt i Mandal foreløpig. X3

AntiVanter

• Senior Fur
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
« Svar #14 på: 09. apr, 2013, 19:20 »
Amma sørlending delux!

Mandal! Ikke galt, har vel kjørt forbi/gjennom et par ganger~ 8D Men heeeiii, sørlending!

FreesTyler

• Über Fur
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
« Svar #15 på: 09. apr, 2013, 22:50 »
Velkommen tilbake da! Fint å se at du fant veien hit. Det var vel Leophan som sa du kunne
reintrodusere deg om jeg ikke husker riktig x)

Jeg var da luxrayen og den blå pusekatten på Banzai, om du husker meg x)

AntiVanter

• Senior Fur
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
« Svar #16 på: 10. apr, 2013, 08:09 »
Velkommen tilbake da! Fint å se at du fant veien hit. Det var vel Leophan som sa du kunne
reintrodusere deg om jeg ikke husker riktig x)

Jeg var da luxrayen og den blå pusekatten på Banzai, om du husker meg x)

Tusen takk, du! ;3; Ja, det var det.  8D Åhh, det kan godt tenkes, det var en fyr i hvertfall, det husker jeg!

Jaaa, jeg husker deg, jeg ga deg en klem~ ;3; Hei igjen~!

ScandiYatt

• Aktiv Fur
  • **
  • Dumb Mutt
    • Vis profil
    • FurAffinity
« Svar #17 på: 10. apr, 2013, 19:13 »
Amma sørlending delux!

Mandal! Ikke galt, har vel kjørt forbi/gjennom et par ganger~ 8D Men heeeiii, sørlending!

Hellau!! 8D

Slionr

• Fur
  • *
  • Bare spør=) Jeg vil gjerne bli kjent med deg^^
    • Vis profil
« Svar #18 på: 10. apr, 2013, 20:04 »
Velkommen velkommen, skal du være!^^
Its dangerous to go alone.......

Oh, hi Mark!

AntiVanter

• Senior Fur
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
« Svar #19 på: 10. apr, 2013, 20:13 »
Amma sørlending delux!

Hellau!! 8D

Heeeei~! 8D

Velkommen velkommen, skal du være!^^

Tuuusen takk, så hyggelig av deg~! ;3; <3

Corona

• Über Fur
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
« Svar #20 på: 10. apr, 2013, 20:46 »
Heihallå, og velkommen skal du være. :D
Er opprinnelig sørlending, men flykta nordover etter bare 2 år >:I
... litt ufrivillig, men det får så være. HEI.

Dwoofie

• Gjest
« Svar #21 på: 10. apr, 2013, 22:46 »
Velkommen tilbake igjen! Ja, livet kan være travelt til tider. Og ting skjer som gjør at man ikke alltids har tid til alt man vil gjøre.

AntiVanter

• Senior Fur
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
« Svar #22 på: 11. apr, 2013, 08:05 »

Hei hei! 8D Tusen takk~! ;3;
Jaha, ja? Klandrer deg ikke, selv om det var ufrivillig, men det kan ha litt med bygda jeg bor i. 8D Fa hvor til hvor flytta du? 8D
MEN HEI. Hyggelig å møte deg~!

Velkommen tilbake igjen! Ja, livet kan være travelt til tider. Og ting skjer som gjør at man ikke alltids har tid til alt man vil gjøre.

Tusen takk~! Ja, ikke sant? Nettopp, for min del er det mye skole og teater som spiser opp tiden min, men hei, nå har jeg klart å være her siden.... mandag. Ny rekord! Hyggelig å møte deg~ ;3;

Atrox

• Global Moderator
  • Über Fur
    • Vis profil
    • FA
« Svar #23 på: 16. apr, 2013, 22:39 »
JEG GRÅT OGSÅ OVER SHERLOCK. Lukter jeg en tumblerbruker her?

Om du vil bli vennen min kan du legge meg til på skype: commoncroc

Og hva er egentlig en antivante?

Corona

• Über Fur
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
« Svar #24 på: 17. apr, 2013, 15:57 »

Hei hei! 8D Tusen takk~! ;3;
Jaha, ja? Klandrer deg ikke, selv om det var ufrivillig, men det kan ha litt med bygda jeg bor i. 8D Fa hvor til hvor flytta du? 8D
MEN HEI. Hyggelig å møte deg~!
Bodde i Lyngdal, ikke så veldig langt unna Kristiansand. :3