Som tittelen sier, egentlig. Heisann! Jeg heter Helene, men går under aliaset antiVanter, du kan kalle meg Anti eller Helene eller hva du vil, egentlig. Jeg er sytten, snart atten, år og bor på Sørlandet.
Jeg har vært medlem her på NorPaws siden jeg var tretten eller så, men gikk da under navnet Helene_SilverWolf om jeg ikke husker helt feil. Jeg har vært interessert i antropoformistiske (staves det slik?) dyr siden... mer eller mindre alltid, men oppdaget furryfandomen da jeg var 11-12 år gammel, så du kan vel si jeg har lurket rundt her i en del år, og nå synes jeg det er på høy tid at jeg skaffer meg noen norske furvenner jeg kan plag- øh, snakke med.
Spesiell shoutout til de to folka jeg møtte i går i døra på Banzaicon som oppfordret til reintroduksjon her. Hei til dere, om dere leser! 8D
Så, furryfaktaene om meg. Jeg er i en identitetskrise deluxe i og med at jeg redesigner fursonaen min, men jeg lander nok mest sannsynlig på en ulv igjen. Ikke direkte originalt, men hallo, det er meg. 8D Avataren min er en eeeeeldgammel tegning av den gamle fursonaen min, Helene. Vi får se hvordan det går å redesigne henne, det blir nok spennede.
Hva mer om meg? Jeg driver med teater, jeg synger, jeg er en nokså dårlig cosplayer, jeg har en forkjærlighet for kosedyr og jeg elsker kjoler, særlig retrokjoler. Jeg har en teori om at livet hadde vært mye bedre om det var en musikal. Jeg bruker mange timer på å gråte over Doctor Who og Sherlock, pluss en million andre serier og filmer. Og spill.
Nå har jeg skrevet ekstremt mye om meg selv, så det får holde for denne gang. Dere får heller spørre om det er noe!
Jeg ser frem til å snakke mer med dere! 8D
PS: Om jeg plutselig forsvinner fra forumet over perioder, er det bare fordi jeg lever et nokså travelt liv, men jeg skal prøve å være aktiv så godt jeg kan!