Gosh, føler eg rødmer litt nå.. ^^"
Yush da. Eg er en gutt på 19. Eg bor i Bergen, og en venn av meg (AndyPandy, og bestevenn faktisk <3) tipset meg om siden.
... For lenge siden. ^^" Eg har vært pysete og sullet rundt som gjest ganske lenge nå, viste ikkje hvordan eg skulle sette opp dette uten å rødme så mye... Eheee... ^^"
Men, ja. Eg bor altså i Bergen og kjenner allerede Villdyr, AndyPandy (<3), Atrox og Khanran. På fritiden min henger eg med venner (så mye som mulig hvertfall) og driver med innebandy hver tirsdag
Det er kjempeartig, men eg får en god del med skader hver uke, har allerede ett par blåsvarte føtter og ellers blåmerke på alle blåmerkene xD
Eg driver også med bueskyting når eg får tid/føler for det. Har en egen bue som min morfar laget til meg før han døde. Han var sykt dyktig, vant masse konkurranser i bueskyting <3
Som nevnt har eg surret en del som gjest, såå.. Hrrrr. Eg er 169 cm. høy, har små fingre og ellers en ganske liten tynn kropp. xP Lilletåa mi er 2 cm ca på begge føtter og eg er nå kjempetrøtt, bear with me </3
Eg har egentlig vært furry siden.. Hmm.. 1998? Tegnet fursonaen min da eg var 9 år gammel (en løve, her var den eg tegnet da eg var liten -
Klikk.), laget nick og har brukt dem begge siden. ^^, Men furry yiffy ble eg ikkje interessert i før i 2007 en eller annen gang, har vært frelst siden det. ^
-^
Har ikkje ett ref sheet enda, men håper det kommer etter hvert.
Blandt venner er eg kjent som ett kosedyr. Egentlig. Ehee. ^^" Eg liker kos, klemming og diverse ting som eg ikkje skal ta her lalala (8
)
Oh, og om du vil prate så står MSN'en oppført på min profil ^^, Eg er som sagt kosete, sååå.. Ehe. Furry eier <3
Det var litt random snakk fra meg.
Oh, og eg er singel og med på det meste. xD <3
HEI! *rødme og gå og klemme en pute*