Jah hvordan har jeg det nå? ikke så bra. Jeg føler meg en smule nevrotisk, og er muligens på randen av et nervøst sammenbrudd.
Jeg har så mye å gjøre og så liten tid, har to gedigene prosjekter som henger over meg, og deadline nærmer seg, med en jå bakom ryggen.
Føler at jeg ikke lenger kan stole på mine egene evner lenger, og at jeg bare er en passiv tilskuer til mit eget liv.
Tiden går urealistisk fort, Jeg kan se på en klokke som går og fem minutter passerer som et sekund.
Det virker som om jeg stitter fast i bullettime. Alt alle gjør og sier opfattes som om det skjer dobbelt så raskt som vanlig,
Har problemer med å få med meg det folk sier siden det virker som om alle snakker fort.
Det første jeg gjør når jeg vokner om morgen nå for tiden, er å slå opp øya og gispe etter luft i vil panikk.
Og nei jeg er ikke på drugs, jeg trur jeg bare er i ferd med å utvikkle en psykose eller noe.
Men, leif goes on som de sier. Hadde vert så enkelt å bare gi opp, men det er en luksus jeg ikke kan tillate meg.
Jah jah har ferie i Finnland og Skotland å se frem til i sommer, og et par laiver håper jeg, ikke at jeg egentlig bryr meg så mye, jeg vill bare slappe av.
"sukk" Skule ønske verden sto helt stille, om bare for en dag.