Vi har en FAQ, den er til for å leses.
Var 4 timer på bueskyting i dag! Fikk satt opp den splitter nye bua mi *sikle* En drømm å skyte med, og klubben treneren er fantastisk som vanelig. No blir det The walking dead med pledd over hode og gomle på sjokkis
Har sagt opp jobben min og søkt om MasterCard
Sitat fra: Leophan på 27. feb, 2013, 20:41Har sagt opp jobben min og søkt om MasterCardWhut?! Why?!!!
Sitat fra: Pilosus Crinitius på 28. feb, 2013, 01:13Sitat fra: Leophan på 27. feb, 2013, 20:41Har sagt opp jobben min og søkt om MasterCardWhut?! Why?!!!Tipper han har fått et mer spennende tilbud en annen plass. Det er ihvertfall hva jeg har sett når kollegaer (samt meg selv) har sagt opp jobb.
Har fått tilbud fra kjøkkensjefen om vikarkontrakt direkte med forsvaret istedet for å gå via Manpower, så er forsåvidt samme jobben som jeg har nå xDBlir høyst sannsynlig fast stilling med tiden
Sitat fra: Leophan på 28. feb, 2013, 09:51Har fått tilbud fra kjøkkensjefen om vikarkontrakt direkte med forsvaret istedet for å gå via Manpower, så er forsåvidt samme jobben som jeg har nå xDBlir høyst sannsynlig fast stilling med tiden Grat. Håper det inkluderer litt høyere lønn for deg