Vi er også på facebook.Bli med i gruppa!
Sitat fra: felixcani på 30. nov, 2012, 22:07TRENGER HJELP!!! Får ikke lagt inn penger på min paypal. De sier jeg skal ha fått en 4 sifra kode men den finner jeg ikke. Hjelp please :8!!!!!Sjekk nettbanken eller vent på kontoutskriften, koden ligger i betalingsinformasjonen der. Det skal være en hjelpeillustrasjon tilgjengelig mens du registrerer bankkontoHvis du ikke har begynt registrering av bankkonto og kort så må du gjøre det først
TRENGER HJELP!!! Får ikke lagt inn penger på min paypal. De sier jeg skal ha fått en 4 sifra kode men den finner jeg ikke. Hjelp please :8!!!!!
Sitat fra: Leophan på 30. nov, 2012, 22:29Sitat fra: felixcani på 30. nov, 2012, 22:07TRENGER HJELP!!! Får ikke lagt inn penger på min paypal. De sier jeg skal ha fått en 4 sifra kode men den finner jeg ikke. Hjelp please :8!!!!!Sjekk nettbanken eller vent på kontoutskriften, koden ligger i betalingsinformasjonen der. Det skal være en hjelpeillustrasjon tilgjengelig mens du registrerer bankkontoHvis du ikke har begynt registrering av bankkonto og kort så må du gjøre det førstVenter på dn enda... Gått flere timer :< Sukk... Betalingen er til imorgen / må være en gang iløpet av da.....
Sitat fra: felixcani på 30. nov, 2012, 22:38Sitat fra: Leophan på 30. nov, 2012, 22:29Sitat fra: felixcani på 30. nov, 2012, 22:07TRENGER HJELP!!! Får ikke lagt inn penger på min paypal. De sier jeg skal ha fått en 4 sifra kode men den finner jeg ikke. Hjelp please :8!!!!!Sjekk nettbanken eller vent på kontoutskriften, koden ligger i betalingsinformasjonen der. Det skal være en hjelpeillustrasjon tilgjengelig mens du registrerer bankkontoHvis du ikke har begynt registrering av bankkonto og kort så må du gjøre det førstVenter på dn enda... Gått flere timer :< Sukk... Betalingen er til imorgen / må være en gang iløpet av da.....Har den ikke kommet nå så går den nok ikke gjennom systemet før i morgen tidlig, tror 06:00 er neste transaksjons tidspunkt.
Sitat fra: iRenia på 30. nov, 2012, 19:07er lei meg... :Cnooes why?
er lei meg... :C
*tenne et lys*"Det står og skinner for seg selv og oss som er tilstedeSå tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede"
*tenne et lys*"Det står og skinner for seg selv og oss som er tilstedeSå tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede"Juletida har da begynt. Mangler bare snø.