Da hadde man sagt ifra til lærer og rådgiver om at man slutter skolen. Sitter på toget nå med halvparten av lasset, så tar jeg resten i morgen c:
Nå var det bare å krysse alle poter og klør om at jeg får meg jobb i løpet av måneden...
woot, nooes, why ?
Skolen min er en folkehøgskole, så går ikke glipp av så mye faglig at det gjør noe.
Den var alt for streng når det kommer til både fritid og religion, så det var ikke noe for meg. Skole 6 dager i uka, hvor siste skoledag sluttet 22:00 tidligst på lørdag, du får ikke sove over noe sted uten å søke permisjon 1 uke i forkant, selvom det ikke gikk ut over fraværet ditt.
Besøk av motsatt kjønn er heller ikke lov etter klokken 22:00, og gud forby om de overnattet på skolen.
Obligatorisk gudstjeneste klokken åtte om morgenen, der du fikk fravær for å ikke delta. Jeg ble satt på gangen fordi jeg sa jeg ikke var troende. :B
Dessuten er klassen min en gjeng med inkompetente fjortisser som tror de er bedre enn alle andre. Følte meg bare uttafor, ensom og deprimert når jeg var til stede på skolen.
Når jeg sa til rådgiveren min først at jeg vurderte å slutte skolen, pga alt ovenfor, sa hun "Du er ikke helt klar i hodet, du...?"
'Nuff said.