Wolf, Roo. Ikke depp. SMile

Vet det absolutt IKKE er lett i slike situasjoner ; ( ALt føles håpløst, uopnåelig og elendig og de som står deg nær føles langt unna. Men eneste tips jeg kan komme med er ha motet oppe, fortsett fremover. Hadde en sånn deppaperiode en gang og når jeg ser tilbake på den undres jeg hva faen jeg egentlig klaga på når jeg vet at jeg har det sabla godt.
Familie som tar seg av meg, hus, nok mat etc. Sure det hjelper ikke på humøret da, men noen kunne drept bare for å få ditt liv der du er nå.
Roo. Vet ikke så mye om Russland, men utifra det du beskriver har du det egentlig ganske ille ; / Beste jeg kan si er ikke gi opp på det å få sånn familieting i Norge. Vet ikke helt hva som vil skje med bestemoren din da. Elelrs er det vel prøv å skaff jobb for å tjene penger slik at du kan dra hit å være her litt ihvertfall, kanskje jobbe til og med og så dra tilbake til familien : D
WolfGlow. Egentlig ingen sånne tips. Når du føler deg ubrukelig, gjør noe brukelig. Gå i suiten du har. Gled andre, å se andre glad gjør en selv glad ; ) Arranger overnattning eller sett deg et mål "Dette SKAL jeg klare iløpet av en dag!" >D
Dunno om tipsa mine hjalp, men tro meg Wolf det er nok bare en liten fase alle går igjenom før vi innser at det ikke var noen big deal i det hele tatt

Ellers Roo må du ha lykke til med å komme deg videre fremover her i livet samt komme deg til Norge ^^
-Best regards Christmas <3
P.S
Men min STATUSen min ja. Hmm Igår den 25. September var det 17 år siden jeg ble adoptert hit til Norge som baby. Synes det egentlig er ganske utrolig jeg. At folk som blir født i land med elendige forutsetninger får en slik ny deilig sjanse som mange ikke får. Tenker ofte på at jeg kunne bodd et annet sted og kanskje for alt det jeg visste vært død nå eller tvunget til å jobbe hardt for å forsørge meg selv og familie.
Lurer ofte på om min ekte mor noen gang tenker på det valget hun gjorde når hun gav meg opp og om hun i det hele tatt tenker på meg (Eller forsåvidt er i live).
Men nok om meg og mitt liv Imorgen er det Høstferie etter skolen så er det rett hjem og sløve ; )