Vi har en FAQ, den er til for å leses.
Hører på hans zimmer musikk og alt er plutselig episk.
Jeg vil alltid tegne om natten v_v Om dagen blir aldri ting bra. Hvordan skal jeg få til det her når skolen begynner. D:
Agh skulle så sykt ønske jeg kunne dra på EF X'DMen status ja. Har luft stuck i venstre side av brystkassa å gjør syykt vont når jeg puster X'/ Sukk får ikke dratt pusten helt inn... Bleh
Sitat fra: felixcani på 15. aug, 2012, 16:41Agh skulle så sykt ønske jeg kunne dra på EF X'DMen status ja. Har luft stuck i venstre side av brystkassa å gjør syykt vont når jeg puster X'/ Sukk får ikke dratt pusten helt inn... Blehkjenner til den, ro ned og la luften sige inn i lungene, funker som pokker
Sitat fra: Arrius på 15. aug, 2012, 16:43Sitat fra: felixcani på 15. aug, 2012, 16:41Agh skulle så sykt ønske jeg kunne dra på EF X'DMen status ja. Har luft stuck i venstre side av brystkassa å gjør syykt vont når jeg puster X'/ Sukk får ikke dratt pusten helt inn... Blehkjenner til den, ro ned og la luften sige inn i lungene, funker som pokker Men det gjør jo bare vondt X'D KJiennes som at lufta inni skal eksplodere ens. O___O" Men om jeg slaø prøve. Bør jeg sitte eller stå ?
Sitat fra: felixcani på 16. aug, 2012, 14:17Sitat fra: Arrius på 15. aug, 2012, 16:43Sitat fra: felixcani på 15. aug, 2012, 16:41Agh skulle så sykt ønske jeg kunne dra på EF X'DMen status ja. Har luft stuck i venstre side av brystkassa å gjør syykt vont når jeg puster X'/ Sukk får ikke dratt pusten helt inn... Blehkjenner til den, ro ned og la luften sige inn i lungene, funker som pokker Men det gjør jo bare vondt X'D KJiennes som at lufta inni skal eksplodere ens. O___O" Men om jeg slaø prøve. Bør jeg sitte eller stå ?jeg bruker å sitte, ikke "force" luften inn, la den sive inn, vist det gjør veldig vondt, gjør du det for fort, ta deg god tid vist jeg er for snar utsetter jeg bare problemet :p