Har da vært på dagstur til Bergen med en kompis av meg. Vi hadde det kjempekjekt, alt gikk som planlagt osv., men på bussturen hjem steg spenningskurven en del, kan man si.
Måtte ta ferje over fjorden, og sette oss på en buss som ventet på andre siden. Når vi skulle av ferja presterte jeg i å glemme ryggsekken min (med bl.a min venns speilreflekskamera), og full panikk var et faktum. Styrta opp igjen i ferjekantina for å se om sekken var der, men den var søkk borte. Hadde ikke god tid å lete, da vi hadde en buss som venta på oss ved kaia. Ga egentlig opp i å finne den, men ga beskjed til han som dirigerte trafikken ut av ferja, bare sånn for sikkerhetsskyld. Kort tid etter kom heldigvis en annen ferje-dude med sekken min! Fikk bare lyst å klemme han da xD
Meeen, vi var ikke ferdige enda. Vi måtte nemlig kjappe oss ut av ferja for å rekke bussen. Da vi fant bussen, hadde bussjåføren nettopp lukka dørene og var klar til å reise, men på en eller annen merkelig måte rakk vi den.
Selv etter nærmere en times busstur sitter jeg fremdeles med høy puls. Kunne ha endt opp forlatt uti ingenmannsland, uten ryggsekken med verdisaker i. Jaja, prøver å slå meg til ro med at alt gikk bra, selv om det er lett å tenke "hva om?" xD Men jaudå, alt i alt er jeg fornøyd med dagen min.
EDIT: Fikk femmer på skriftlig eksamen i tysk! HAPPYYYYY!
Tror jammen at en moonwalk over stuegulvet er på sin plass.